Kryształy Swarovskiego w obiektywach utalentowanych artystów – Answear prezentuje prace finałowe Projektu Packshot

Materiał informacyjny Answear
Daria Flocik
Sesja fotograficzna luksusowych produktów, która zadziwia jury? Konkurs, który przed młodymi i zdolnymi twórcami może otworzyć drzwi do wielkiej kariery? Tak! Taki właśnie jest kultowy Projekt Packshot.

Konkurs dla twórców z niebanalnymi pomysłami

Multibrandowy sklep online, który w ciągu 10 lat działania podbił rynek internetowych zakupów odzieży, obuwia i dodatków w Europie Środkowo-Wschodniej, renomowane czasopismo kobiece z odrębnym działem poświęconym tematyce modowej i luksusowa marka, która od końca XIX wieku zachwyca świat swoimi produktami z kryształu… ANSWEAR.com, magazyn „ELLE” i marka Swarovski postawiły przez uczestnikami poważne wyzwanie: nietuzinkowe uchwycenie obiektywem piękna kolekcji biżuterii zaprojektowanej na 125. urodziny światowego brandu Swarovski. Do konkursu swoje prace (tzw. packshoty, czyli zdjęcia produktów) zgłosiło ponad 600 uzdolnionych artystów, ale do wielkiego finału jury mogło zaprosić zaledwie 10 z nich.


Mariusz Tokajuk

Znakomite jury i atrakcyjne nagrody

Wszystkie fotografie nadesłane na konkurs Answear ‒ Projekt Packshot oceniała komisja, w której skład weszły trzy dobrze znane nazwiska w świecie związanym z szeroko pojętą modą. Trudne zadanie wybrania najciekawszych, najbardziej kreatywnych i najładniejszych packshotów wykonali: Marta Wojtal, fotografka gwiazd, Marcin Świderek, szef działu mody pisma „ELLE”, wykładowca na ASP w Łodzi oraz juror Katowice Fashion Week i Łódź Young Fashion, a także Heiko König, dyrektor marketingu Swarovski na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę. A zdolni fotografowie mieli o co walczyć! Zdobywca pierwszego miejsca będzie szlifował swoje artystyczne umiejętności na kursie fotograficznym pod czujnym okiem członkini komisji konkursowej Marty Wojtal, a jego zdjęcia pojawią się na łamach prestiżowego pisma „ELLE”. Wyróżnione artystki, czyli zdobywczynie drugiego i trzeciego miejsca, otrzymały po smartfonie Iphone SE 64 GB, tak aby móc w każdej chwili zrobić piękne zdjęcie o doskonałej rozdzielczości, zgodnie z hasłem, że pasja towarzyszy zawsze, a bystre oko fotografa może wypatrzeć arcyciekawy kadr w trakcie zwykłych codziennych czynności. Pozostali finaliści Projektu Packshot zostali uhonorowani fotografowaną biżuterią wykonaną z białych i niebieskich kryształów: kolczykami, bransoletką i wisiorkiem w kształcie łabędzia charakterystycznego dla logo Swarovski.


Linda Parys

Idea konkursu i nietuzinkowość wyróżnionych prac

ANSWEAR.com od lat stawia na młodych, umożliwiając im rozwój zawodowy, realizację marzeń i otwarcie zupełnie nowych drzwi do rozwoju kariery artystycznej. Bierze pod swoje skrzydła fotografów, projektantów, stylistów i adeptów innych zawodów kreatywnych związanych z modą, organizując konkursy z możliwością publikacji prac w prestiżowych miejscach, udziału w warsztatach i szkoleniach oraz nawiązania ciekawych kontaktów zawodowych i biznesowych. Idea konkursu świetnie wpisuje się w dotychczasowe działanie e-sklepu multibrandowego. Jak mówi dyrektor marketingu i e-commerce ANSWEAR.com Wojciech Tomaszewski: „Projekt Packshot to bez wątpienia jeden z najbardziej kreatywnych i wymagających konkursów, jakie organizujemy. Cieszymy się, że z każdą edycją możemy dawać szansę kolejnym utalentowanym twórcom”


Linda Parys

To, jak bardzo ważne są wydarzenia tego typu, znajduje potwierdzenie w wysokiej jakości i wielkiej kreatywności nadesłanych prac. Tegoroczna edycja konkursu była jego trzecią odsłoną i zaskakiwała nie mniej niż poprzednie. Wśród najlepszych znalazły się sesje, w których biżuterię wyeksponowano na szczypcach kraba, mackach ośmiornicy, jako element dania kuchni molekularnej czy w roli głównego aktora w grze świateł i magicznych refleksów. Na podium uplasowali się kolejno: Mariusz Tokajuk, Linda Parys i Daria Folcik. Wszystkie finałowe packshoty można obejrzeć na: www.packshot.answear.com.


Daria Flocik

To nie jest jedyny autorski projekt marki Answear skierowany do młodych artystów. Dzięki takim aktywnością marka chce ugruntować swoją pozycje lidera w obszarze lifestylowym nie tylko pogłębiając relacje z kreatywnymi osobami, ale także stawiając na precyzyjnie dobrane marki i asortyment, które w odpowiedni sposób dopełniają wizerunek marki.

Dodaj ogłoszenie