Likwidacja szkody po stłuczce? W LINK4 załatwia się to błyskawicznie, wystarczy aplikacja!

Materiał informacyjny Link4
Udostępnij:
Są zdarzenia, o których chcielibyśmy od razu zapomnieć. Rozbite auto trzeba szybko naprawić, aby zatrzeć niemiłe drogowe wspomnienia, a do tego przywrócić naszą mobilność. Aby tak się stało, wiele zależy od sprawnego procesu likwidacji szkody w firmie ubezpieczeniowej. W LINK4 taką sprawę załatwia się prosto, jak zakupy w internecie. Teraz wystarczy do tego specjalna aplikacja - Internetowy Status Szkody!

Stłuczka i co dalej?

Życie nie zawsze pisze pozytywne scenariusze. Szczególnie na drodze jesteśmy narażeni na wielkie ryzyko. Chwila nieuwagi i wypadek gotowy. Szczęście, jeśli nikomu nic się nie stało. Jednak często uszczerbku doznaje auto. Nawet drobna stłuczka zwykle wyklucza je na kilka dni z dalszego użytkowania. Pojazd musimy naprawić, a jeśli szkoda jest całkowita, pozostaje nam kupno nowego samochodu.

Zanim jednak znów odzyskamy cztery kółka, nasz problem powierzamy firmie ubezpieczeniowej. W LINK4 proces likwidacji szkód odbywa się z wykorzystaniem specjalnej aplikacji, która jest niezwykle pomocna i wygodna dla klientów. To Internetowy Status Szkody (ISS). Możemy w komórce lub na komputerze śledzić, co dzieje się z naszą sprawą. Możemy dołączać dokumenty, wysyłać wiadomości i czatować z opiekunem naszej szkody. Dzięki temu jesteśmy zawsze na bieżąco, oszczędzamy czas i nerwy.

Zgłaszasz szkodę, otrzymujesz dostęp do aplikacji

Dostęp do aplikacji ISS uzyskujemy w chwili zgłoszenia szkody. Wystarczy się zalogować, aby mieć stały podgląd, co aktualnie dzieje się z naszą sprawą - na jakim jest obecnie etapie, albo jaki jest następny krok postępowania likwidacyjnego. Brzmi znajomo? Dokładnie tak samo śledzimy przesyłkę, zamówioną w internetowym sklepie.

Aplikacja ma dodatkowo wiele bardzo przydatnych funkcji. Przy jej pomocy możemy dostarczać potrzebne dokumenty. W ten sposób zawsze mamy je pod ręką. ISS umożliwia też bardzo łatwy kontakt z indywidualnym Opiekunem Szkody.

Opiekun Szkody na czacie

W LINK4 Opiekun Szkody to jedna konkretna osoba, przydzielona do naszej sprawy. Jest zatem najlepiej we wszystkim zorientowana i gotowa jest udzielić szybko odpowiedzi na nurtujące nas aktualnie pytania. To bardzo wygodne rozwiązanie. Przede wszystkim oszczędza czas. Nie musimy go marnować, aby dzwonić na ogólną infolinię i opowiadać od początku konsultantom całą historię naszego przypadku. Posiadając aplikację, wystarczy kliknąć w czat. I już możemy rozpocząć konwersację z naszym opiekunem.

Śledząc Internetowy Status Szkody, dowiemy się, jaką otrzymaliśmy wycenę szkody. Możemy też podjąć decyzję, w jaki sposób chcemy rozliczyć się z firmą. Jeśli decydujemy się na bezgotówkowy wariant, wtedy ubezpieczyciel zajmuje się każdym z etapów naprawy pojazdu w warsztacie samochodowym. Możemy również sami przy pomocy aplikacji wskazać zakład, w których chcielibyśmy, aby taka naprawa została wykonana. W wyszukaniu adresu warsztatu pomaga zintegrowana z aplikacją mapa.

Przy pomocy ISS możemy też zgłosić potrzebę skorzystania z samochodu zastępczego na czas naprawy. Znów wystarczy tylko jedno kliknięcie.

Klienci chętnie klikają w ISS

Wdrożona w czerwcu przez LINK4 aplikacja doskonale została przyjęta przez klientów. Aż 84 procent z nich aktywnie korzysta z tego narzędzia. Z opinii, które wyrażają użytkownicy w komentarzach wynika, że ISS ma wiele zalet: zawiera wyczerpujące informacje, umożliwia szybki kontakt i jest bardzo łatwy w obsłudze. Nawet dla osób, które na co dzień nie korzystają z komputera.

Wystarczy smartfon, by przez całą dobę być na bieżąco z informacją o etapie, na którym znajduje się likwidacja naszej szkody. Dzięki temu o wiele łatwiej przejdziemy przez niezbędne formalności i szybciej rozwiążemy nasz problem. Stłuczka stanie się tylko wspomnieniem, które będziemy mogli wymazać z pamięci - znów korzystając ze sprawnego samochodu.

Szczegółowe informacje o tym, jak skorzystać z Internetowego Statusu Szkody, dostępne są na stronie www.link4.pl. Warto też porozmawiać bezpośrednio z konsultantami LINK4 pod numerem 22 4444444 lub osobiście spotkać się z agentem.
Materiał powstał przy współpracy z Grupą PZU.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Więcej informacji na stronie głównej Strona Kobiet