Szczupła sylwetka - 5 zasad i spostrzeżeń MyBestPharm

Materiał informacyjny MyBestPharm
Udostępnij:

Każdy z nas marzy o tym, aby mieć szczupłą sylwetkę. Szczupła sylwetka i płaski brzuch kojarzona jest ze zdrowiem i ogólnym, dobrym samopoczuciem. Niestety, tryb życia przeciętnego człowieka w XXI wieku sprawia, że nie tak łatwo jest utrzymać nam odpowiednią wagę. Śmieciowe, tłuste, pełne konserwantów jedzenie, praca siedząca, a nawet jeśli fizyczna, to często w jednej pozycji. Do tego stres, który wywołuje większość chorób psychosomatycznych, i w coraz większych kręgach uznawany jest za chorobę cywilizacyjną. Jak zachować szczupłą sylwetę przy takim trybie życia? Oto 5 zasad i spostrzeżeń MyBestPharm, producenta wspomagającego odchudzanie preparatu MyBestSlim - jednego z najlepiej przyjętych przez rynek suplementów na odchudzanie w ostatnich latach.

Wystarczy stosować się 5. wskazówek, by uzyskać i utrzymać szczupłą sylwetkę

Często nawet najlepsza dieta czy sposób żywienia nie wystarczą do tego, aby uzyskać i utrzymać szczupłą sylwetkę. Zdrowe odżywianie jest ważne. Jednak nie wolno wszystkich nadziei pokładać tylko w tym. Samo zdrowe odżywianie na smukłą sylwetkę nie wystarczy. Liczy się to, co jesz, ile jesz, kiedy jesz i (na co niewiele osób zwraca uwagę) co pijesz. Do tego warto pamiętać o kilku podstawowych wskazówkach, które z pewnością przyczynią się także u Ciebie do szybszej utraty wagi i utrzymania zdrowej sylwetki.

1. Sport i aktywność fizyczna

Przede wszystkim pamiętaj o aktywności fizycznej. Utrzymanie prawidłowej wagi i brak efektu jo-jo nie będzie możliwe, jeśli do swoich codziennych zajęć nie włączysz choćby prostych ćwiczeń i zasad ruchu. Szczególnie osoby, które na co dzień prowadzą siedzący, biurowy tryb życia, powinny zacząć się regularnie ruszać. Ale rób to stopniowo, żeby powoli móc zwiększać zakres i czas ruchu czy ćwiczeń, a nie zrazić się na początku.

Wprowadzić więc regularny ruch do swojego trybu życia. Ale dopasuj aktywności do Twoich możliwości. Jeśli nie lubisz biegania, wskocz na rower (może być stacjonarny), jeśli nie lubisz cross-fitu, zacznij aktywny taniec. Cokolwiek – ale – „rusz się ruszyć”. A więc, jeśli nie robiłaś nic (prawie nic) do tej pory, to dla dotychczasowych leniuchów:

- zwiększ aktywne spacery o 30 min dziennie, nie noga za nogą, ale aktywne chodzenie
- zacznij biegi, może być truchtanie przerywane aktywnym spacerem dla odpoczynku
- rower stacjonarny lub trasa po ścieżkach
- zumba, aerobic, pilates, w grupie zawsze raźniej i jest większa motywacja
- włącz swój ulubiony program w TV i ćwicz cokolwiek lubisz oglądając swój program
- cokolwiek robisz, ważne, musisz się spocić, choć trochę, lub solidnie. To dopiero sygnał, że działasz na odpowiednim etapie aktywności

2. Regularny sen i odpoczynek

Ta wskazówka może wydać ci się przewrotna. Jak zachować szczupłą sylwetkę, śpiąc? Przecież gdyby tak się dało, wielu śpiochów byłoby szczupłych niczym chorągiewka! Weź jednak pod uwagę, że to tylko jeden z wielu elementów związanych z zachowaniem szczupłej sylwetki. Jednak fakt, że jest to tylko jeden z elementów, nie oznacza, że można go pominąć. Zdrowy sen i regularny odpoczynek jest równie ważny dla naszego zdrowia i naszej sylwetki, jak sposób odżywiania czy ćwiczenia. Poza tym, jak śpisz, to nie myślisz o jedzeniu.

Dorosły człowiek powinien spać 7-8 godzin w ciągu doby. Śpiąc po 7-8 godzin dziennie utrzymasz organizm w homeostazie czyli krótko mówiąc – w wewnętrznej równowadze (synergii). Dzięki wewnętrznej równowadze organizmowi łatwiej jest utrzymać stałą wagę po schudnięciu. A co za tym idzie, efekt jo-jo nie będzie dla ciebie straszny!

3. Nie śpiesz się przy jedzeniu, wolno znaczy lepiej

To, że powinniśmy celebrować posiłki, to nie frazes. Jednak w przypadku odchudzania i zdrowej diety, nie ma to nic wspólnego z rodzinnymi obiadkami czy spotkaniami w gronie znajomych, po to, aby codziennie zjeść lunch. Do zachowania szczupłej sylwetki ważne jest to, jak jemy. Jeśli chcesz zachować zdrową sylwetkę, powinnaś jeść wolno i dokładnie przeżuwać każdy kęs. Im wolniej jesz, tym mniej jesz, i najadasz się na dłużej.

Wiele osób przyzwyczajonych do tego, że już od dzieciństwa jadło się w biegu, na stojąco czy podczas podróży do szkoły/pracy, nawet nie zwraca na to uwagi. I to właśnie błąd, bo Twój mózg też nie traktuje jedzenia w biegu jako jedzenie. I szybko domaga się jeszcze więcej i więcej. Bardzo często jest to właśnie powód, dla którego nie możesz schudnąć. Nawet najlepsza dieta i najlepiej dopasowane ćwiczenia, na niewiele się zdadzą jeśli będziesz w stresie. Im wolniej jesz, tym mniej zjesz. Dzięki celebracji posiłków i powolnemu przeżuwania każdego kęsa szybciej odczujesz uczucie najedzenia się. Delektuj się i celebruj jedzenie, a ono odwdzięczy się lepiej wpływając na Twój metabolizm. Wystrzegaj się również jedzenia podczas rozmów telefonicznych, czy oglądania filmu/serialu. Twój mózg może tego nie zarejestrować jako „jedzenie”, bo nie skupiłaś się na posiłku wystarczająco.

Jak zachować szczupłą sylwetkę?

Wiele osób zgodzi się, co do tego, że utrata wagi to dopiero początek. Najważniejsze to utrzymać szczupłą sylwetkę i nie wrócić do złych nawyków żywieniowych oraz tych związanych z trybem życia. Niestety, wiele osób zadowala się tym, że wskazówka na wadze spada poniżej określonej cyfry i zaczyna sobie folgować. Oczywiście raz na jakiś czas nie zaszkodzi zjeść kawałek tortu czy pójść na kebaba. Gorzej jeśli silna wolna staje się nie taka silna. Nagle urodziny świętujemy codziennie, a kebaba traktujemy, jako przekąskę między śniadaniem a kolacją. To droga donikąd. W takiej sytuacji nie masz szans na utrzymanie zdrowej sylwetki.

4. Nawadniaj organizm – pij wodę

Co więc zrobić, gdy odczuwamy potworny głód, chociaż wcale nie powinniśmy być głodni? Często trudno odróżnić faktyczny głód od naszych pragnień i zachcianek. Jeśli masz odpowiednio zbilansowaną przez dietetyka dietę i stosujesz się do niej, nie powinieneś czuć głodu. Jeśli tak jest, najprawdopodobniej potrzebna jest korekta diety. W takiej sytuacji pij wodę i herbatę- zieloną, czarną, ziołową, Pu-erh, rooibos, Yerba mate- wszystkie są dobre ! Woda i niesłodzona herbata łagodzą poczucie łaknienia. Picie wody i herbaty ma bardzo duży wpływ na utrzymanie szczupłej sylwetki. Powinnaś w ciągu dnia wypijać do 2,5 litra płynów obojętnych, niesłodzonych. Natomiast w upalne dni bądź podczas dużej aktywności fizycznej, jeszcze więcej. Woda i herbata nie tylko odpowiadają za zmniejszenie łaknienia, ale także są niezbędne do prawidłowej równowagi organizmu.

5. Suplementy diety na odchudzanie

W utrzymaniu prawidłowego stylu żywienia, sprzyjaniu spalania tłuszczów i cukrów oraz zmniejszeniu łaknienia niezbędne są również suplementy diety, ale wyłącznie te najlepszej jakości, od renomowanych producentów, wieloskładnikowe i naturalne, ze sprawdzonymi i potwierdzanymi przez Konsumentki efektami stosowania. Takim suplementem jest MyBestSlim od firmy MyBestPharm, który hamuje łaknienie (szczególnie na słodycze), ułatwia rozpad się tłuszczów w organizmie, przyspiesza metabolizm i procesy spalania. Dodatkowo wspiera trawienie oraz pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cukru we krwi. MyBestSlim jest suplementem skomponowanym przez wysoce wykwalifikowanych lekarzy i specjalistów do spraw żywienia.

MyBestSlim opinie

Suplement diety MyBestSlim cieszy się wręcz entuzjastycznymi opiniami osób, które wspomagały odchudzanie przy jego pomocy. MyBestSlim zawiera aż 15 naturalnych substancji i witamin, które wzmacniając swoje działanie, wspomagają odchudzanie. Wśród nich są tak ważne substancje sprzyjające odchudzaniu jak guarana, zielona kawa, garcinia, gorzka pomarańcza czy ekstrakt z pestek winogron, gymnemy i morszczynu. Dodatkowo receptura wzbogacona jest o chrom, selen, witaminy B2, B12 oraz L-karnitynę (która dodatkowo pomaga w spalaniu tłuszczu podczas aktywności fizycznej). Składniki MyBestSlim pomagają w trwałym utrzymaniu szczupłej sylwetki i wagi ciała. W sklepie online możesz dostać suplement MyBestSlim, oraz wspomagający jego efekty MyBestDetox (kompleksowe oczyszczenie organizmu), a także zapoznać się z recepturami innych produktów marki MyBestPharm i dobrać takie, które będą najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb i preferencji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Przejdź na stronę główną Strona Kobiet
Dodaj ogłoszenie