Francuski fotograf Léo Caillard i dyrektor artystyczny Alexis Persani stworzyli wyjątkowy projekt. „Ubrali” starożytne rzeźby znajdujące się w Luwrze w modne urania znanych marek. W efekcie powstała modowa sesja łącząca największe symbole naszej kultury z nowoczesnym hipsterstwem - "The Hipsters in Stone" ("Hipsterzy w kamieniu").
Francuski fotograf Léo Caillard i dyrektor artystyczny Alexis Persani stworzyli wyjątkowy projekt. „Ubrali” starożytne rzeźby znajdujące się w Luwrze w modne urania znanych marek. W efekcie powstała modowa sesja łącząca największe symbole naszej kultury z nowoczesnym hipsterstwem - "The Hipsters in Stone" ("Hipsterzy w kamieniu").
Francuski fotograf Léo Caillard i dyrektor artystyczny Alexis Persani stworzyli wyjątkowy projekt. „Ubrali” starożytne rzeźby znajdujące się w Luwrze w modne urania znanych marek. W efekcie powstała modowa sesja łącząca największe symbole naszej kultury z nowoczesnym hipsterstwem - "The Hipsters in Stone" ("Hipsterzy w kamieniu").
Francuski fotograf Léo Caillard i dyrektor artystyczny Alexis Persani stworzyli wyjątkowy projekt. „Ubrali” starożytne rzeźby znajdujące się w Luwrze w modne urania znanych marek. W efekcie powstała modowa sesja łącząca największe symbole naszej kultury z nowoczesnym hipsterstwem - "The Hipsters in Stone" ("Hipsterzy w kamieniu").