Spis treści
Grażyna Torbicka i Julia Wieniawa zaznaczyły swoją obecność na światowym wydarzeniu. Obie polskie gwiazdy pojawiły się na wyjątkowo prestiżowym pokazie mody L'Oréal Paris, który natychmiast stał się tematem numer jeden w globalnych mediach. Nasze reprezentantki znalazły się w doborowym towarzystwie, występując obok takich legend mody i ikon popkultury, jak chociażby Jane Fonda, Heidi Klum czy Kendall Jenner.

Pokaz mody Le Défilé L’Oréal Paris – wolność, równość i siostrzeństwo w sercu Paris Fashion Week
29 września 2025 roku, w symbolicznym otoczeniu paryskiego Hôtel de Ville, miała miejsce wyjątkowa prezentacja modowa zorganizowana przez L’Oréal Paris, oficjalnego partnera Tygodnia Mody w Paryżu. Centralnym punktem wydarzenia było odświeżenie klasycznego motta Francji (Wolność, Równość, Braterstwo). Marka nadała mu nowe, feministyczne znaczenie, przekształcając je w manifest siostrzeństwa, poczucia wartości i kobiecej siły. Zwieńczeniem tej idei było hasło przewodnie pokazu "Le Défilé L’Oréal Paris": „Wolność, Równość, Siostrzeństwo, Jesteś tego warta”.
Po raz ósmy od 2017 roku Le Défilé L’Oréal Paris celebrował siostrzeństwo oraz synergię pomiędzy światem urody i mody. Publiczność mogła podziwiać międzynarodową plejadę ambasadorek marki: Gillian Anderson, Marie Bochet, Cindy Brunę, Violę Davis, Jane Fondę, Bebe Vio Grandis, Arianę Greenblatt, Lumę Grothe, Kendall Jenner, Aję Naomi King, Evę Longorię, Andie MacDowell, Helen Mirren i Aishwaryę Rai.
Polki wśród światowych gwiazd. Julia Wieniawa i Grażyna Torbicka jako modelki
Tegoroczny pokaz obfitował w polskie akcenty. Wzięła w nim udział Julia Wieniawa, dla której była to już druga edycja tego wyjątkowego wydarzenia. Aktorka pojawiła się na wybiegu dwukrotnie: raz solo, a następnie w grupie z innymi globalnymi ambasadorkami, takimi jak Kendall Jenner, Jane Fonda, Helen Mirren, Andie MacDowell, Gillian Anderson, Eva Longoria, Cara Delevingne oraz Ariana Grindelballt. Co więcej, na paryskim wybiegu L’Oréal Paris zadebiutowała Grażyna Torbicka, związana z marką jako ambasadorka od 2016 roku. Choć wydarzenie miało miejsce w Paryżu, jego zasięg był globalny. Dzięki specjalnym transmisjom i towarzyszącym im spotkaniom w różnych miastach na świecie, przesłanie marki – że piękno jest tożsame z wolnością i siłą każdej kobiety – dotarło do szerokiej publiczności.












