Finał projektu „Making Friends On Tour” marki odzieżowej Mayoral na evencie w Warszawie

Materiał informacyjny Mayoral
fot. Mateusz Krzyśko
Każdy opiekun wie, jak ważne są bezpieczeństwo i wygoda dzieci. Dotyczy to także wyboru odpowiedniej odzieży na każdą porę roku czy okoliczność, dostosowaną do rozmiaru najmłodszych, komfortową, przyjazną, ale i estetyczną. Naprzeciw oczekiwaniom rodziców wychodzi hiszpańska marka Mayoral z ponad 80-letnią historią, która jest jednym z liderów w branży odzieży dziecięcej w Europie. Firma oferuje szeroką gamę produktów dla dzieci w wieku od 0 do 16 lat, w tym ubrania, obuwie i akcesoria.

Spis treści

W środę, 6 listopada Mayoral zakończył swoją europejską trasę „Making Friends On Tour” finałowym eventem w Westfield Arkadia w Warszawie. To wyjątkowe wydarzenie podsumowało międzynarodowy projekt, ale także było okazją do zaprezentowania najnowszej kolekcji, której produkcja odzwierciedla wartości zrównoważonego rozwoju i ekologicznego podejścia do mody.  

Mayoral - Making Friends On Tour

Podczas trasy Mayoral przebył ponad 2500 kilometrów, odwiedzając europejskie miasta, takie jak Madryt, Porto, Mediolan. Swoją podróż zakończył w Warszawie, aby jeszcze lepiej przybliżyć swoje wartości odbiorcom. Making Friends On Tour powstał, by umożliwić klientom zanurzenie się w świat marki, ale to nie tylko prezentacja nowych kolekcji, lecz także wyraz zaangażowania marki w ekologiczną przyszłość mody. Obecnie już 50 procent kolekcji powstaje z tkanin pochodzenia zrównoważonego, a inicjatywa #Ecofriends koncentruje się na odpowiedzialnych praktykach i trosce o planetę.  

Warszawski finał w stylu europejskiej trasy


Przestrzeń eventu została starannie zaaranżowana w sposób nawiązujący do estetyki trasy, a wyjątkowa sceneria przeniosła uczestników w podróż do świata Mayoral i pozwoliła poczuć atmosferę projektu. Goście mogli skorzystać z wielu atrakcji, na przykład zrobić pamiątkowe zdjęcia czy spotkać influencerów związanych z tematyką parentingową, którzy wspierają ideę świadomego stylu życia.    

Inicjatywa #Ecofriends – zrównoważony rozwój jako priorytet

Mayoral wyróżnia się na rynku dzięki kompleksowemu podejściu do zrównoważonego rozwoju. Inicjatywa #Ecofriends jest kluczowym elementem filozofii marki, która inwestuje w technologie produkcyjne, minimalizujące zużycie energii, ograniczające odpady i redukujące emisję dwutlenku węgla na wszystkich etapach produkcji i dystrybucji.  

Marka konsekwentnie eliminuje plastik z opakowań i stosuje rozwiązania w pełni nadające się do recyklingu. Dzięki programowi „Loving the planet!” firma realizuje proekologiczną politykę, która promuje świadome wybory zakupowe i zmniejszanie śladu węglowego.

Kreatywnie z dbałością o bezpieczeństwo dzieci

Co ważne, Mayoral priorytetowo traktuje bezpieczeństwo dzieci – w realizacji projektów wspiera ją specjalny dział, który dba o spełnianie najwyższych standardów w tym zakresie. W siedzibie firmy w Maladze projektanci nieustannie pracują nad tworzeniem wyjątkowych ubrań, obuwia i akcesoriów dla dzieci. Co roku powstają dwie kolekcje, które dzięki swojej uniwersalności, funkcjonalności i wygodzie, trafiają w gust szerokiego grona odbiorców.   

Prezentacja kolekcji Jesień-Zima 2024 – odpowiedzialność i styl

Główną atrakcją warszawskiego finału Making Friends On Tour była prezentacja najnowszej kolekcji Mayoral. Propozycja jesienno-zimowa to szeroki wybór odzieży na różne okazje, na co dzień, jak i na specjalne wydarzenia. To połączenie funkcjonalności z elegancją. Unikalnymi cechami kolekcji bez wątpienia są komfort, wygoda i zrównoważony rozwój w modzie dziecięcej.

Propozycja Jesień-Zima 2024 została zaprojektowana tak, aby ubrania można było swobodnie łączyć, tworząc spójne stylizacje. Marka kładzie duży nacisk na jakość materiałów, wykorzystując miękkie i oddychające tkaniny, które zapewniają wygodę i trwałość w codziennym użytkowaniu. Wśród nich dominują naturalne włókna, takie jak bawełna, które są idealne dla wrażliwej skóry najmłodszych.   

Mayoral jest już obecny w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie, a warszawski finał projektu Making Friends On Tour był doskonałą okazją dla uczestników, by bliżej poznać markę, która łączy bezpieczeństwo i komfort najmłodszych, styl z jakością i troską o środowisko.

Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet