Spis treści
W środę, 6 listopada Mayoral zakończył swoją europejską trasę „Making Friends On Tour” finałowym eventem w Westfield Arkadia w Warszawie. To wyjątkowe wydarzenie podsumowało międzynarodowy projekt, ale także było okazją do zaprezentowania najnowszej kolekcji, której produkcja odzwierciedla wartości zrównoważonego rozwoju i ekologicznego podejścia do mody.
Mayoral - Making Friends On Tour
Podczas trasy Mayoral przebył ponad 2500 kilometrów, odwiedzając europejskie miasta, takie jak Madryt, Porto, Mediolan. Swoją podróż zakończył w Warszawie, aby jeszcze lepiej przybliżyć swoje wartości odbiorcom. Making Friends On Tour powstał, by umożliwić klientom zanurzenie się w świat marki, ale to nie tylko prezentacja nowych kolekcji, lecz także wyraz zaangażowania marki w ekologiczną przyszłość mody. Obecnie już 50 procent kolekcji powstaje z tkanin pochodzenia zrównoważonego, a inicjatywa #Ecofriends koncentruje się na odpowiedzialnych praktykach i trosce o planetę.
Warszawski finał w stylu europejskiej trasy
Przestrzeń eventu została starannie zaaranżowana w sposób nawiązujący do estetyki trasy, a wyjątkowa sceneria przeniosła uczestników w podróż do świata Mayoral i pozwoliła poczuć atmosferę projektu. Goście mogli skorzystać z wielu atrakcji, na przykład zrobić pamiątkowe zdjęcia czy spotkać influencerów związanych z tematyką parentingową, którzy wspierają ideę świadomego stylu życia.
Inicjatywa #Ecofriends – zrównoważony rozwój jako priorytet
Mayoral wyróżnia się na rynku dzięki kompleksowemu podejściu do zrównoważonego rozwoju. Inicjatywa #Ecofriends jest kluczowym elementem filozofii marki, która inwestuje w technologie produkcyjne, minimalizujące zużycie energii, ograniczające odpady i redukujące emisję dwutlenku węgla na wszystkich etapach produkcji i dystrybucji.
Marka konsekwentnie eliminuje plastik z opakowań i stosuje rozwiązania w pełni nadające się do recyklingu. Dzięki programowi „Loving the planet!” firma realizuje proekologiczną politykę, która promuje świadome wybory zakupowe i zmniejszanie śladu węglowego.
Kreatywnie z dbałością o bezpieczeństwo dzieci
Co ważne, Mayoral priorytetowo traktuje bezpieczeństwo dzieci – w realizacji projektów wspiera ją specjalny dział, który dba o spełnianie najwyższych standardów w tym zakresie. W siedzibie firmy w Maladze projektanci nieustannie pracują nad tworzeniem wyjątkowych ubrań, obuwia i akcesoriów dla dzieci. Co roku powstają dwie kolekcje, które dzięki swojej uniwersalności, funkcjonalności i wygodzie, trafiają w gust szerokiego grona odbiorców.
Prezentacja kolekcji Jesień-Zima 2024 – odpowiedzialność i styl
Główną atrakcją warszawskiego finału Making Friends On Tour była prezentacja najnowszej kolekcji Mayoral. Propozycja jesienno-zimowa to szeroki wybór odzieży na różne okazje, na co dzień, jak i na specjalne wydarzenia. To połączenie funkcjonalności z elegancją. Unikalnymi cechami kolekcji bez wątpienia są komfort, wygoda i zrównoważony rozwój w modzie dziecięcej.
Propozycja Jesień-Zima 2024 została zaprojektowana tak, aby ubrania można było swobodnie łączyć, tworząc spójne stylizacje. Marka kładzie duży nacisk na jakość materiałów, wykorzystując miękkie i oddychające tkaniny, które zapewniają wygodę i trwałość w codziennym użytkowaniu. Wśród nich dominują naturalne włókna, takie jak bawełna, które są idealne dla wrażliwej skóry najmłodszych.
Mayoral jest już obecny w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie, a warszawski finał projektu Making Friends On Tour był doskonałą okazją dla uczestników, by bliżej poznać markę, która łączy bezpieczeństwo i komfort najmłodszych, styl z jakością i troską o środowisko.
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Pogrzeb Jadwigi Barańskiej w USA. Poruszające sceny na cmentarzu | ZDJĘCIA
- Gojdź ocenił nową twarz Edyty Górniak. Wali prosto z mostu: "Niech zmieni lekarza!"
- Na górze paryski szyk, a na dole… Nie uwierzycie w to, jak Iza Kuna wyszła na ulicę!
- Lidia Popiel wyjawia sekret o Bogusławie Lindzie. Tak naprawdę wygląda ich związek