- Chcemy, aby ludzie traktowali maski jako formę biżuterii, dodatku do ubrań, modowy MUST HAVE - mówią pomysłodawcy. Projektują stylizacje z wykorzystaniem masek i zamieszczają je na Instagramie od 16 grudnia. Akcja potrwa do marca. Prezentujemy kolejne zdjęcia z sesji fotograficznej.
Stworzyli kilkanaście stylizacji na grudzień, nad ich estetyką czuwała stylistka Barbara Kohlbrenner. Zdjęcia wykonali Kasia Janyga i Wiktor Suskiewicz. Promować projekt zgodził się Artur Kapecki (92 tys followersów na Instagramie), Paulina Binko (modelka, 1600 followersów), Mikołaj Bazan (model, 1000 followersów) i inni.
- Zeszłej zimy nasze mamy kupiły nam maski antysmogowe. Na ulicy nikt ich nie nosił, więc my też nie zamierzałyśmy. Z jednej strony miałyśmy dosyć wdychania smogu, a z drugiej, zewsząd słyszałyśmy głosy, że maski są brzydkie, nikt ich nie nosi i do niczego nie pasują. Gdy raz na jakiś czas zakładałyśmy maskę, czułyśmy się inne, gorzej ubrane.
„Co by było gdyby Michael Kors sprzedawał maski?”- zastanawiałyśmy się. Bez wątpienia nosiliby je wszyscy. W ten sposób narodził się pomysł wypromowania masek jako elementu mody - opowiada Zofia Smoleń z zespołu „Załóż maskę”.
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Polub nas na Facebooku i bądź zawsze na bieżąco!
WIDEO: Świąteczne targi na krakowskim Rynku
Źródło: TVN
Zdrowie
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wielki powrót Ireny Santor na salony! Wszyscy patrzyli tylko na nią | ZDJĘCIA
- Pogrzeb Jadwigi Barańskiej w USA. Poruszające sceny na cmentarzu | ZDJĘCIA
- Gojdź ocenił nową twarz Edyty Górniak. Wali prosto z mostu: "Niech zmieni lekarza!"
- Na górze paryski szyk, a na dole… Nie uwierzycie w to, jak Iza Kuna wyszła na ulicę!