Gdy wydawało się, że wszystkie opcje zostały już wykorzystane, na instagramowych kontach pojawiła się Radicchio del Veneto, organiczna cykoria w kolorze cukierkowego różu. Ostatnim hitem było także limitowane i sprzedawane jedynie w Azji brzoskwiniowe ciastko z McDonald’s. Zdjęcia pod hashtagiem #peachpie rozprzestrzeniały się w sieci niczym viral i wygląda na to, że producent nie mógł wyobrazić sobie lepszej reklamy. Zobaczcie jak bajecznie może wyglądać jedzenie!
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wielki powrót Ireny Santor na salony! Wszyscy patrzyli tylko na nią | ZDJĘCIA
- Pogrzeb Jadwigi Barańskiej w USA. Poruszające sceny na cmentarzu | ZDJĘCIA
- Gojdź ocenił nową twarz Edyty Górniak. Wali prosto z mostu: "Niech zmieni lekarza!"
- Na górze paryski szyk, a na dole… Nie uwierzycie w to, jak Iza Kuna wyszła na ulicę!