Gdy wydawało się, że wszystkie opcje zostały już wykorzystane, na instagramowych kontach pojawiła się Radicchio del Veneto, organiczna cykoria w kolorze cukierkowego różu. Ostatnim hitem było także limitowane i sprzedawane jedynie w Azji brzoskwiniowe ciastko z McDonald’s. Zdjęcia pod hashtagiem #peachpie rozprzestrzeniały się w sieci niczym viral i wygląda na to, że producent nie mógł wyobrazić sobie lepszej reklamy. Zobaczcie jak bajecznie może wyglądać jedzenie!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Dni Gąsowskiego w "TTBZ" są policzone?! TAKĄ niespodziankę zgotowała mu produkcja!
- Maja Rutkowski ZROBIŁA TO z premedytacją, teraz się tłumaczy. Okropne, co ją spotkało
- Była pięknością ze "Złotopolskich". Dziś Gabryjelska nie przypomina siebie | ZDJĘCIA
- Tak NAPRAWDĘ żyje matka dziecka Kevina, co z pieniędzmi od faceta Roksany?