Gdy wydawało się, że wszystkie opcje zostały już wykorzystane, na instagramowych kontach pojawiła się Radicchio del Veneto, organiczna cykoria w kolorze cukierkowego różu. Ostatnim hitem było także limitowane i sprzedawane jedynie w Azji brzoskwiniowe ciastko z McDonald’s. Zdjęcia pod hashtagiem #peachpie rozprzestrzeniały się w sieci niczym viral i wygląda na to, że producent nie mógł wyobrazić sobie lepszej reklamy. Zobaczcie jak bajecznie może wyglądać jedzenie!
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Pogrzeb Brudnego. Już za życia zaplanował, jak ma wyglądać [DUŻO ZDJĘĆ]
- Mąż Bem przegrał walkę z chorobą. Bliska osoba zdobyła się na poruszające słowa
- Cichopek i Kurzajewski chcą żyć jak milionerzy. Zamieszkają w PAŁACU wartym fortunę
- Lekarze zakazali odwiedzania Kozidrak nawet najbliższej rodzinie. Znamy nowe fakty