Ta sesja była wyjątkowa pod wieloma względami. Do udziału w niej zaprosiliśmy dwie fantastyczne kobiety - Sylwię i Paulinę. Żadna z nich nie jest zawodową modelką, ale obie kochają modę. Możliwość poznawania odważnych, pięknych, niesamowitych kobiet, pomaganie im, obserwowanie, jak rozkwitają i zaczynają wierzyć w siebie, to największe plusy mojej pracy. W stylizacjach Sylwii i Pauliny wykorzystałam ich niesamowitą energię, osobowości i ulubione ubrania. Razem postanowiłyśmy pokazać, że moda jest nie tylko dla celebrytów, gwiazd i aktorów. Jest dla każdej z nas.
CZAS NA KULOTY
W tej stylizacji bardzo ważną rolę odgrywają szerokie, brązowe spodnie z Promod, które świetnie wyszczuplają całą sylwetkę i biodra. To jeden z mocniejszych trendów na tę wiosnę i lato: odchodzimy od modeli w typie skinny, rurek, wąskich nogawek, na rzecz różnego rodzaju modeli spodni - kulotów i palazzo, zarówno długich, jak i sięgających do połowy łydki. Kuloty wracają do mody w wielkim stylu. Możemy je nosić ze szpilkami albo obuwiem sportowym, do T-shirtów, marynarek i topów. Wbrew pozorom, szerokie spodnie będą odpowiednie dla bardzo różnych figur. Kluczowe jest tylko zadbanie o proporcje, odpowiednią górę, tkaninę oraz szycie. Złej jakości materiał nigdy nie będzie się dobrze prezentował, bez względu na to, jaką sylwetkę mamy.
PONADCZASOWE DODATKI
Całość uzupełnia brązowy, skórzany pasek, pięknie podkreślający talię. To bardzo aktualny i ponadczasowy trend, tak samo jak duża, żółta torebka z zamszu marki Venezia. Energetyczny kolor ładnie przełamuje stylizację, ożywia ją i przyciąga uwagę. Podczas zakupów z klientkami staramy się wybierać właśnie takie ubrania i dodatki, które będą modne nie tylko w jednym sezonie, ale również w kolejnych. Zawsze warto mieć w szafie kilka ponadczasowych trendów, pasujących do wielu stylizacji.
JAK POWSTAJĄ TRENDY?
Nowy sezon, nowa moda, nowe trendy. Zastanawiałyście się kiedyś, jak powstają? Wbrew pozorom nie tylko projektanci odpowiadają za ich kreowanie. Moda musi być żywa, praktyczna, nigdy nie powstaje w próżni. Wiedzą o tym największe marki i firmy, które chętnie korzystają z pomocy tzw. „poszukiwaczy trendów” („trendwatchers”). Co ciekawe, często są to humaniści, ekonomiści, marketingowcy czy filozofowie, niekoniecznie osoby zawodowo związane z branżą modową. Ich zadaniem jest obserwowanie ludzi, odwiedzanie wystaw i pokazów, chodzenie na koncerty, do kin i kawiarni, a przy tym analizowanie rynku, naszych potrzeb oraz sytuacji politycznej, ponieważ ona również ma wpływ na modę. Na przykład konflikt w Zatoce Perskiej przyczynił się do zwiększenia popularności wzorów moro i safari. To dzięki poszukiwaczom trendów projektanci wiedzą, co będzie modne w przyszłych sezonach. Wniosek stąd taki - sami tworzymy trendy. Możemy bawić się modą. Ważne tylko, żebyśmy dobrze się czuły w swoich ciałach i ubraniach.
PROPOZYCJE STYLISTKI:
ANGELINA FELCHNER
Doradca wizerunkowy i osobista stylistka. W branży modowej pracuje od ponad 10 lat. Prowadzi warsztaty, wypowiada się jako ekspert w programach telewizyjnych, pisze teksty modowe. Prywatnie miłośniczka historii mody, zdobnictwa, dobrego kina oraz zwierząt. W czwartki i piątki w Centrum Handlowym Focus można bezpłatnie skorzystać z porad Angeliny i razem z nią wybrać się na zakupy.
Umów się na bezpłatne dwugodzinne spotkanie ze stylistką - Angeliną Felchner!
Zapisy: www.focusbydgoszcz.pl/stylistka/