Kampania to efekt współpracy Vitus Apotek z agencją T/A Pol. Nagranie, przedstawia kobiety różnego pochodzenia i koloru skóry, od noworodka do stulatki. Projekt zachwyca naturalnością, wręcz surowym pięknem. Wszystkie panie zostały pokazane bez makijażu, retuszu i zbędnych dodatków.
"Ludzie ukazują się w różnym wieku, odcieniach i kształtach. Vitus stara się pomóc wszystkim czuć się komfortowo we własnej skórze i sprostać zmianom, które mogą pojawić się w przyszłości. W końcu wszyscy jesteśmy żywym dowodem na to, że jedyną stałą rzeczą są zmiany. Ten projekt miał na celu udokumentowanie właśnie tego: rozwoju ludzkiej skóry przez całe życie" - tak pomysł opisują jego twórcy.
Cały film można obejrzeć na kanale Vimeo należącym do sieci Vitus
Vitus - A lifetime in 60 seconds from POL on Vimeo.
Źródło: boredpanda.com, fpiec.pl
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wielki powrót Ireny Santor na salony! Wszyscy patrzyli tylko na nią | ZDJĘCIA
- Pogrzeb Jadwigi Barańskiej w USA. Poruszające sceny na cmentarzu | ZDJĘCIA
- Gojdź ocenił nową twarz Edyty Górniak. Wali prosto z mostu: "Niech zmieni lekarza!"
- Na górze paryski szyk, a na dole… Nie uwierzycie w to, jak Iza Kuna wyszła na ulicę!