Sephora znalazła sposób na podirytowanych klientów. To kolorowe koszyki!

Kinga Mierzwiak
Kinga Mierzwiak
Pixabay
Różnokolorowe koszyki w drogerii Sephora w Renomie we Wrocławiu - co to oznacza? Wcale nie zmianę wystroju. Od lat ekspedienci mają problem, żeby wyczuć swoich klientów. Jedni szukają porady, inni wręcz przeciwnie - denerwują się, kiedy zaczepia ich ekspedientka, mówiąc: "w czym mogę pomóc?". W końcu udało się rozwiązać ten dylemat. Jak? Sprawdźcie.

Bardzo często zdarza się, że idąc do sklepu (np. drogerii czy sklepu odzieżowego) jesteśmy zagadywani przez obsługę. Standardowe "w czym mogę pomóc" może być irytujące zwłaszcza wtedy, gdy chcemy się tylko rozejrzeć, a wcale nie mamy zamiaru danego dnia nic kupować. Niestety, ekspedientom nie zawsze udaje się wyczuć, z jakim nastawieniem wchodzimy do sklepu. Ten odwieczny dylemat rozwiązała jedna z sieci.

Kolorowe koszyki w Sephorze - o co chodzi?

Pomysł przedstawicieli drogerii Sephora jest taki, by o nastawieniu klienta mówił kolor koszyka. Dlatego w Sephorze we wrocławskiej Renomie pojawiły się koszyki czerwone i czarne.Ci, którzy sięgną po czerwony, dają znać obsłudze, że potrzebują porady konsultanta. Natomiast ci, którzy zdecydują się wziąć czarny koszyk, mówią bezgłośnie: "nie zaczepiaj mnie, przyszedłem/przyszłam tylko się rozejrzeć".

Ideę wprowadzono pilotażowo na razie tylko w trzech drogeriach Sephora w Polsce: w Warszawie (galeria Sadyba), we Wrocławiu (właśnie galeria Renoma) i w Lublinie (galeria Plaza). Jeżeli pomysł się sprawdzi, to niewykluczone, że czarne i czerwone koszyki pojawią się we wszystkich sklepach tej sieci.

W których sklepach są kolorowe koszyki?

Na mapie zaznaczyliśmy galerie, w których znajdują się drogerie Sephora umożliwiające wybór koszyka w zależności od nastawienia klienta.

Trwa głosowanie...

Czy denerwuje Cię, kiedy w sklepie zaczepia Cię sprzedawca, proponując pomoc?

A Wy jak oceniacie ten pomysł? Lubicie, gdy zagaduje Was sprzedawca? Czy może wręcz przeciwnie? Napiszcie w komentarzach.

Zobacz też:
Wyprawka szkolna - co kupić, za ile i jakie są najmodniejsze trendy tego roku

od 7 lat
Wideo

Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Sephora znalazła sposób na podirytowanych klientów. To kolorowe koszyki! - Gazeta Wrocławska

Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet