Slow fashion podbija polski rynek modowy

red
newsrm.tv
Butiki młodych polskich marek oraz znani projektanci coraz częściej stają się punktem na zakupowej mapie polskich klientów. BIZUU, Mariusz Przybylski, PINKO, Just Paul, Bunny the Star, Zuo Corp, Mariusza Brzezińskiego, Andy&Mag, duetu Paprocki & Brzozowski, Thecadess, Chaos, Milago, VaBene, Juko Design to tylko kilka przykładów na to, że modna tworzona z najlepszej jakości materiałów jest na wyciągniecie ręki.

W warszawskiej Galerii Mokotów wraz z przyjściem wiosny pojawiły się nowe marki, ciekawi projektanci i wyjątkowe miejsce – concept store. Do grona największych polskich projektantów obecnych w strefie The Designer Gallery dołączył, wraz z otwarciem swojego butiku, m.in. Mariusz Przybylski.

- Myślę, że Polacy przywiązują coraz większą uwagę do tego jak wyglądają, myślę, że nawet bardziej Polki, są bardziej dojrzałe estetycznie i modowo, lubią modę, bawią się modą, polska klientka jest już gotowa na modę od polskiego projektanta – wyjaśnia Mariusz Przybylski, projektant mody.

Flagowy salon polskiego projektanta oferuje kreacje na specjalne okazje, jaki i casualowe projekty. Szlachetne materiały, dbałość o detale – to znaki rozpoznawcze wszystkich kolekcji Mariusza Przybylskiego, które od kliku dni można kupić także w Galerii Mokotów.

Świadomość konsumentów w Polsce wzrasta, zwłaszcza jeżeli chodzi o rynek modowy. Boom na fast fashion, czyli kupić, założyć, wyrzucić, powoli mija. Zwracamy uwagę, na to jak i gdzie moda powstaje. Historia zna wiele przypadków, gdzie w wielkich farbiarniach dochodziło do potężnych zanieczyszczeń środowiska. Polacy zaczynają dojrzewać do świadomych i przemyślanych zakupów. Stąd pomysł, żeby powstało miejsce takie jak The Designer Gallery.

- Podchodzimy do mody w sposób przemyślany, wiemy gdzie nasze rzeczy są robione, w jakich warunkach, skąd pochodzą materiały, stąd cena staje się stosunkowo wyższa, ale stawiamy na jakość i chcemy żeby ta rzecz żyła z konsumentem dłużej, nawet żeby Panie mogły przekazywać je z pokolenia na pokolenie – przekonuje Zuzanna Wachowiak, projektantka mody, właścicielka marki BIZUU.

Nowym miejscem jest również Warsaw Concept Store – powierzchnia dedykowana specjalnie dla projektantów zarówno znanych i o ugruntowanej pozycji na rynku, jak ich tych, którzy stawiają pierwsze kroki w biznesie modowym, a także dla dystrybutorów światowych marek. W Warsaw Concept Store dostępne są m.in. propozycje Just Paul, Bunny the Star, Zuo Corp, Mariusza Brzezińskiego, Andy&Mag, duetu Paprocki & Brzozowski, Thecadess, Chaos, Milago, VaBene, Juko Design i wiele innych.

Funkcjonujący od kilku miesięcy projekt The Designer Gallery w warszawskiej Galerii Mokotów skupia w jednym miejscu butiki największych światowych i polskich marek, tworząc aleję wypełnioną butikami oferującymi różnorodne i unikalne propozycje. Od dawna w miejscu tym dostępne są propozycje takich marek jak m.in. La Mania, Lidia Kalita, Bohoboco, Pinko, Dior i wiele innych.

- Galerie handlowe są bardzo dobrym rozwiązaniem, można w wygodny sposób zrobić zakupy, w żaden sposób nie umniejsza to ekskluzywności produktów, które posiadają projektanci – mówi newsrm.tv Natalia Siwiec, modelka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Energia z OZE może być tańsza, niż z paliw kopalnych

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet