Darmowa przesyłka od kwoty...
Jeśli darmowa przesyłka zaczyna się od 200 zł, a wartość zakupionych towarów wynosi 160 zł, konsument jest gotowy zakupić dodatkowy towar, aby uniknąć opłat pocztowych.
Wcześniejsza cena -139,99 zł. Obecna - 45,99 zł!
Strategia dość ryzykowna, ale skuteczna – wiele osób kupując dany przedmiot nie wie, ile kosztował wcześniej. Czy na pewno korzystamy z korzystnej zniżki, czy znowu dajemy się wkręcić przez marketing? W niektórych krajach używanie podobnych trików jest ograniczone przez prawo – w Danii nie można reklamować ceny "przed" jeżeli faktycznie produkt nie był sprzedawany w tej cenie przez przynajmniej dwa tygodnie.
Zamów dzisiaj, a produkt otrzymasz do 3 dni roboczych!
Wizja otrzymania produktu w konkretnym czasie sprawia, że łatwiej jest nam wyobrazić sobie korzystanie z niego. To z kolei powoduje, że chętniej kilkamy przycisk "kup teraz".
Bombardowanie reklamami wcześniej przeglądanych produktów
Przeglądałeś ostatnio huśtawki ogrodowe? Internet to z pewnością zauważył i zapamiętał. Jeżeli nie używasz rozszerzenia do blokowania reklam, wszędzie będą pojawiały oferty zakupu sprzętu ogrodowego – tym bardziej intensywnie, jeśli produkt został zakupiony.