Odkąd dom mody Gucci objął Alessandro Michele zmienił zupełnie wizję, jak powinna funkcjonować ta firma. Seksowne sukienki zostały zastąpione przez kolorowe stroje rodem z szaf naszych babć. Żaboty, falbanki, wielkie broszki i cekiny - to niektóre z elementów stylu proponowanego przez Michele.
Od tego czasu zmieniły się także kampanie reklamowe marki, do których angażowani są modele wywodzący się z różnych grup etnicznych. Przy okazji premiery najnowszych perfum marki Gucci, Michele postanowił zatrudnić Hari Nef. Amerykanka od lat walczy o prawa osób transpłciowych, kilka lat temu została jedną z gwiazd największej agencji modelek IMG.
Autorem zdjęć do kampanii jest uznany fotograf Glen Luchford, a Nef partnerują modelka Petra Collins i aktorka Dakota Johnson. Petra Collins zaczęła karierę w modelingu przed 30-stką, głównie jednak zajmuje się sztuką. Kanadyjka sama kręci filmy krótkometrażowe i robi zdjęcia.
Kulisy powstawania reklamy można zobaczyć na Instagramie.
Post udostępniony przez Gucci (@gucci) 15 Sie, 2017 o 3:07 PDT
Patrizia Gucci o polskim rynku mody: To, że jest tutaj taniej, nie oznacza, że jest gorzej