"To czego szukasz jest bardzo blisko..." - udowadniają twórcy spotu, bazując na wartościach ponadczasowych - miłości, bliskości i szczęściu najbliższych.
Po ogromnym, międzynarodowym sukcesie świątecznej reklamy przedstawiającej dziadka, który zamawia książkę do nauki angielskiego, aby móc porozmawiać z wnuczką wychowującą się w Wielkiej Brytanii, marka stworzyła spot, którego głównymi bohaterkami są mama i córeczka.
Urocza dziewczynka prosi mamę o strój na bal. Większości rodzicom temat ten jest znany i bliski. I choć reklamowa mama robi wszystko, by córka była szczęśliwa, wciąż nie może jej dogodzić. Pierwszy strój kupiony w sklepie okazuje się być zbyt popularny, kolejne, szyte po nocach, również nie zadowalają małej. W końcu dziewczynka sama znajduje wymarzoną sukienkę na aukcji portalu. Mama nie potrafi zrozumieć jej wyboru, aż do momentu, gdy przychodzi do szkoły i....
Puenty nie zdradzimy, ale gwarantujemy, że większości mam po obejrzeniu spotu zaszklą się oczy.
Zobacz także:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Czarne chmury nad liderem Rammstein. Muzyk reaguje na oskarżenia o molestowanie
- 40 lat temu odbył się pierwszy rodzinny poród w Polsce. Wszystko dzięki sprytowi ojca
- Znana dziennikarka podziękowała za przypomnienie zdjęcia. Jak je skomentowała?
- Sceny jak z gangsterskiego filmu w centrum miasta. W ruch poszedł topór