W dniach 21-23 lutego w Kielcach odbyły się IX Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME. To miejsce, w którym debiutują zarówno nowe marki, jak i produkty.
W tym roku zawitało na nie ponad 500 dostawców z 21 krajów. Swój udział w targach ma także Otylia Jędrzejczak, która jako dumna mama córeczki Marceliny wraz z marką Ewa Klucze stworzyła kolekcję dziecięcych ubranek. Jak doszło do tej kolaboracji?
- Spotkaliśmy się z Otylią, która kupiła w sklepie nasze produkty. Tak jej się podobały, że chciała zobaczyć, jak to się odbywa - powiedział Dariusz Bromboszcz, dyrektor handlowy firmy Ewa Klucze. Za co była odpowiedzialna pływaczka i z jakim odzewem spotkali się twórcy? - To, co dzieje się w mediach społecznościowych, powoduje uśmiech na twarzy - dodał.
Zobacz także:Forum Lokalnego Biznesu w powiecie krapkowickim - Joachim Wojtala
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Nowa żona Ronaldo: czwarta i młodsza od niego o 14 lat. Takie było ich wesele [WIDEO]
- Nowy "Znachor" to najlepsza ekranizacja w historii? Tym się różni od starego klasyka
- Trzyosobowa rodzina zginęła w wypadku na A1. Wiadomo, z jaką prędkością pędziło auto
- Piknik w towarzystwie... niedźwiedzia. To nagranie robi furorę w sieci