W dniach 21-23 lutego w Kielcach odbyły się IX Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME. To miejsce, w którym debiutują zarówno nowe marki, jak i produkty.
W tym roku zawitało na nie ponad 500 dostawców z 21 krajów. Swój udział w targach ma także Otylia Jędrzejczak, która jako dumna mama córeczki Marceliny wraz z marką Ewa Klucze stworzyła kolekcję dziecięcych ubranek. Jak doszło do tej kolaboracji?
- Spotkaliśmy się z Otylią, która kupiła w sklepie nasze produkty. Tak jej się podobały, że chciała zobaczyć, jak to się odbywa - powiedział Dariusz Bromboszcz, dyrektor handlowy firmy Ewa Klucze. Za co była odpowiedzialna pływaczka i z jakim odzewem spotkali się twórcy? - To, co dzieje się w mediach społecznościowych, powoduje uśmiech na twarzy - dodał.
Zobacz także:![od 7 lat](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.230.2/images/video_restrictions/7.webp)
Obserwator Finansowy w liczbach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Paulina Smaszcz paraduje w bikini. Ciało godne prawdziwej bogini? | ZDJĘCIA
- Sykut-Jeżyna niespodziewanie rozgadała się o córce. Oto, co Róża ma po tacie
- Żenada roku: Skrzynecka z mężem opowiadają o sypialni. Teraz wiemy, kiedy TO robili
- Plotkowano, że miała romans z Wodeckim. Tak teraz mówi o dzieciach