Gdańsk firma LPP otworzyła salon Reserved na Oxford Street w Londynie [WIDEO]

red
LPP oficjalnie otworzyło w środę 6 września 2017 r. pierwszy salon Reserved w Londynie. Liczący ok. 3 tys. m/kw. sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Debiut flagowej marki LPP na jednej z najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata to kolejny etap realizowania globalnych aspiracji i ważny krok w międzynarodowej ekspansji polskiej firmy.

Oxford Street to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie (tzw. high streets). Co roku robią na niej zakupy miliony londyńczyków i turystów odwiedzających stolicę Wielkiej Brytanii.

Kate Moss twarzą Reserved

Londyńskiemu debiutowi Reserved towarzyszy kampania reklamowa z udziałem supermodelki Kate Moss.

Czytaj więcej na ten temat: Kate Moss w kampanii reklamowej Reserved. Kto jeszcze reklamował markę?

Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.

- Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów – mówi Marek Piechocki, prezes LPP SA. - Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku.

Brytyjskim klientom Reserved oferuje specjalnie zaprojektowaną kolekcję ubrań i dodatków, w których przemyca wątki polskiej kultury i wzornictwa. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl, łącząc lekkość i elegancję z elementami bardziej awangardowymi.

Oferta obejmuje pełen asortyment Reserved, czyli kolekcję damską, męską oraz dziecięcą.

Zobacz: Kate Moss w blasku fleszy na otwarciu sklepu Reserved w Londynie

Salon Reserved w Londynie. Elegancki i nowoczesny

Salon Reserved przy Oxford Street został w całości zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, z którymi od lat współpracuje LPP. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln złotych. Umowa najmu została podpisana na 10 lat. Przestrzeń handlowa, licząca ok. 3 tys. m kw., została zaaranżowana na jednym poziomie. Całość ma sprawiać wrażenie lekkości, elegancji i nowoczesności.

Gdańska firma LPP otworzy trzy salony Reserved w Izraelu

W sklepie wykorzystano nowoczesne technologie pozwalające na odpowiednie wyeksponowanie kolekcji oraz ułatwiające klientom poruszanie się po sklepie i dokonywanie zakupów. Przykładowe rozwiązania to ledy umożliwiające m.in. dostosowanie oświetlenia sklepu do pory dnia, ekrany LED pozwalające na komunikację marketingową z klientami czy system informacji zarządzający ruchem w przymierzalniach.

LPP jest Made in Poland. Nasz londyński salon jest tego najlepszym przykładem. Przy jego projektowaniu i budowie pracowali nasi długoletni polscy partnerzy. Efektem ich działań jest sklep na absolutnie światowym poziomie.

- Od jakiegoś czasu mówimy, że LPP jest Made in Poland – mówi Marek Piechocki. - Nasz londyński salon jest tego najlepszym przykładem. Przy jego projektowaniu i budowie pracowali nasi długoletni polscy partnerzy. Efektem ich działań jest sklep na absolutnie światowym poziomie, oparty na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych. Osobiście jestem z tego naprawdę dumny – dodaje prezes LPP.

Wszystko na temat

W sklepie przy Oxford Street będzie pracować ponad 100 osób. Za operacyjne zarządzanie londyńskim salonem Reserved odpowiada Corinne Facey, Retail Operations Manager UK.

LPP w zestawieniu TOP 100 największych firm Pomorza
Kliknij w obrazek, aby dowiedzieć się więcej!
Najbogatsze firmy na Pomorzu

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 11

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

c
czytoja
Otwarcie w trakcie tygodnia a i tak dużo ludzi się zebrało. Promocja narobiła odpowiedniego szumu. Myślę, że marka dobrze się przyjmie w Londynie.
a
asia
Spora inwestycja, ale też spory sukces znaleźć się przy tak popularnej ulicy handlowej. No i przede wszystkim cieszy duże zainteresowanie marką.
T
Tomek
To salon faktycznie będzie wizytówką marki, fajna sprawa bo podobno za cały jego projekt i wykonanie odpowiada polska firma, także duży plus, że jednak Reserved korzysta z usług polskich specjalistów. Oby i u nas pojawiały się salony w takim standardzie.
g
gosciu
Kasy trochę włożyli ale inaczej się nie da jeśli chce się osiągnąć coś więcej, kto nie ryzykuje ten nie ma. LPP się udało.
Z
ZROB Z TYM COS
Weźcie przestańcie automatycznie odpalać te filmiki bo normalnie "NASZA KLASA" !
z
zielony
Otwarcie wyszło elegancko, jak na Londyn przystało.
A
Ali
O nawet Kate Moss była na otwarciu. Postarali się o spore zainteresowanie pierwszego dnia.
a
agugu
Sporo ludzi, myślę że salon się przyjmie w Anglii.
E
Edyta
Kampania świetnie swoim klimatem wpasowuje się w klimat Londynu.
t
temaruda
Akurat Polska jest w tym momencie dużo bardziej cywilizowana niż ta Twoja Europa, no ale nie ma powodów dla których Reserved miałby nie pasować do Oxford Street także to Twoje śmieszne porównanie na przekór Tobie wyszło.
h
henryk
Te łachmany pasują do Oxford Street jak Polska do cywilizowanej Europy
Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet