Oxford Street to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie (tzw. high streets). Co roku robią na niej zakupy miliony londyńczyków i turystów odwiedzających stolicę Wielkiej Brytanii.
Kate Moss twarzą Reserved
Londyńskiemu debiutowi Reserved towarzyszy kampania reklamowa z udziałem supermodelki Kate Moss.
Czytaj więcej na ten temat: Kate Moss w kampanii reklamowej Reserved. Kto jeszcze reklamował markę?
Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.
- Londyn to prawdziwie globalne miasto, europejska stolica mody i okno na świat, co roku odwiedzane przez setki milionów turystów – mówi Marek Piechocki, prezes LPP SA. - Chcemy budować globalną rozpoznawalność Reserved jako marki i LPP jako firmy. Nasza obecność na Oxford Street to ważny krok w tym kierunku.
Brytyjskim klientom Reserved oferuje specjalnie zaprojektowaną kolekcję ubrań i dodatków, w których przemyca wątki polskiej kultury i wzornictwa. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl, łącząc lekkość i elegancję z elementami bardziej awangardowymi.
Oferta obejmuje pełen asortyment Reserved, czyli kolekcję damską, męską oraz dziecięcą.
Zobacz: Kate Moss w blasku fleszy na otwarciu sklepu Reserved w Londynie
Salon Reserved w Londynie. Elegancki i nowoczesny
Salon Reserved przy Oxford Street został w całości zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, z którymi od lat współpracuje LPP. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln złotych. Umowa najmu została podpisana na 10 lat. Przestrzeń handlowa, licząca ok. 3 tys. m kw., została zaaranżowana na jednym poziomie. Całość ma sprawiać wrażenie lekkości, elegancji i nowoczesności.
Gdańska firma LPP otworzy trzy salony Reserved w Izraelu
W sklepie wykorzystano nowoczesne technologie pozwalające na odpowiednie wyeksponowanie kolekcji oraz ułatwiające klientom poruszanie się po sklepie i dokonywanie zakupów. Przykładowe rozwiązania to ledy umożliwiające m.in. dostosowanie oświetlenia sklepu do pory dnia, ekrany LED pozwalające na komunikację marketingową z klientami czy system informacji zarządzający ruchem w przymierzalniach.
LPP jest Made in Poland. Nasz londyński salon jest tego najlepszym przykładem. Przy jego projektowaniu i budowie pracowali nasi długoletni polscy partnerzy. Efektem ich działań jest sklep na absolutnie światowym poziomie.
- Od jakiegoś czasu mówimy, że LPP jest Made in Poland – mówi Marek Piechocki. - Nasz londyński salon jest tego najlepszym przykładem. Przy jego projektowaniu i budowie pracowali nasi długoletni polscy partnerzy. Efektem ich działań jest sklep na absolutnie światowym poziomie, oparty na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych. Osobiście jestem z tego naprawdę dumny – dodaje prezes LPP.
Wszystko na temat
W sklepie przy Oxford Street będzie pracować ponad 100 osób. Za operacyjne zarządzanie londyńskim salonem Reserved odpowiada Corinne Facey, Retail Operations Manager UK.
Biznes
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wielki powrót Ireny Santor na salony! Wszyscy patrzyli tylko na nią | ZDJĘCIA
- Pogrzeb Jadwigi Barańskiej w USA. Poruszające sceny na cmentarzu | ZDJĘCIA
- Gojdź ocenił nową twarz Edyty Górniak. Wali prosto z mostu: "Niech zmieni lekarza!"
- Na górze paryski szyk, a na dole… Nie uwierzycie w to, jak Iza Kuna wyszła na ulicę!