Kim są polskie influencerki?

Weronika Kowalska
Jessica Mercedes to jedna z najbardziej znanych "szafiarek". Od lat prowadzi bloga o tematyce modowej i lifestylowej. Bierze udział w większości prestiżowych wydarzeń związanych z modą, zarówno w Polsce jak i za granicą. Czynnie uczestniczy w życiu medialnym, występuje w programach rozrywkowych, bierze udział w sesjach do znanych magazynów modowych. Relacje ze wszystkich wydarzeń i wyjazdów zamieszcza w internecie. Jej konto na Instagramie obserwuje 766 tysięcy osób.
Jessica Mercedes to jedna z najbardziej znanych "szafiarek". Od lat prowadzi bloga o tematyce modowej i lifestylowej. Bierze udział w większości prestiżowych wydarzeń związanych z modą, zarówno w Polsce jak i za granicą. Czynnie uczestniczy w życiu medialnym, występuje w programach rozrywkowych, bierze udział w sesjach do znanych magazynów modowych. Relacje ze wszystkich wydarzeń i wyjazdów zamieszcza w internecie. Jej konto na Instagramie obserwuje 766 tysięcy osób. Instagram/Jessica Mercedes Kirschner © (@jemerced)
Miliony lajków, rzesze followersów. Opiniotwórcze osobowości, potrafiące zgromadzić wokół siebie wręcz niewiarygodną ilość fanów, to potężne narzędzie współczesnej reklamy. Ich opinia potrafi podnieść sprzedaż często lepiej niż wysokobudżetowa kampania.

Choć wydaje się to niewiarygodne, to właśnie one trzęsą polskim rynkiem sprzedażowym. Social Media nie mają przed nimi tajemnic. Blogi, vlogi, konta na Facebooku, Instagramie, Snapchacie, Twitterze czy YouTubie, to tylko środki do stworzenia dochodowego biznesu. Niezależnie czy zajmują się modą, fitnessem, zdrowym trybem życia czy makijażem, ich imperium opiera się przede wszystkim na milionach odbiorców - zarówno wiernych fanów wyczekujących na najświeższe wpisy, zdjęcia, filmiki, rady i komentarze, jak i mniej lub bardziej przychylnych - niemniej zawsze zainteresowanych - obserwatorów.

Nie można im odmówić zarówno charyzmy i umiejętności pociągnięcia za sobą zawrotnych rzesz odbiorców, jak i dalece rozwiniętego zmysłu przedsiębiorczości. Influencerki to osoby, które potrafią ze swojego hobby, zainteresowań bądź pomysłu na życie, stworzyć świetnie prosperujący interes, przynoszący niemałe zyski. Niektóre z ich zaistniały w rzeczywistym świecie biznesu, tylko i wyłącznie dzięki internetowi, dla innych wirtualny świat jest etapem wtórnym, wspomagającym bardziej namacalne działania.

O tym, jak wielki wpływ mają one na współczesny rynek reklamowy, dowodzi niedawna sytuacja magazynu Joy. Okładka ze zdjęciem blogerki fitness Deynn "sprzedała" cały nakład miesięcznika - bagatela 105 tys. sztuk - w ciągu kilku dni od ukazania się numeru. Wydawnictwo, zdecydowało się na dodruk kolejnych 20 tys. egzemplarzy. To pierwszy taki przypadek w jedenastoletniej historii pisma. Zobaczcie naszą galerię najbardziej wpływowych kobiet w sieci.

Komentarze 16

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

za kupowanie lików możesz dostać BANA więc lepiej - jeżeli prowadzisz bloga etc... zapisujesz się na http://socialinfluencers.pl ...dzięki czemu marki wiedzą że nie jesteś FAKE influencerem

b
babcia
aha, czyli jakie buły i syr mam rano kupić żeby modnie się nażreć?
G
Gość
Oljekonsumenterna
s
saassa

sasasa

d
dev

Bardzo ładny komentarz

G
Gość
Swego czasu trafiłem na stronę gdzie panie na żywo wprowadzają w tajniki swojej anatomii uwagę zwróciła jako nowość młoda "nauczycielka". pofollowałem więc po jej "społecznosciowej karierze". moje przeciętne IQ po prostu nie potrafiło ogarnąć tej genialnej światłości bijącej z każdego wpisu. - "oh maj got" jaka jestem podniecona, dziś będę po raz pierwszy występować na .... j.w.
Podobne osoby przeważnie podkupione, wykreowane przez biznes dla kasy będą sterować życiem innych "rozumnych" istot i kolejne widząc łatwy zarobek, sławę będą posuwać się dalej przekraczajac kolejne granice . PATOLOGIA
a
atol
A moze by tak teacherka zamiast nauczycielka , brzmi bardziej swiatowo he,he. Kto tam u was pracuje.
z
zyga
Teraz to się influencerka nazywa?
G
Ghj
Skoro tak tu po polskiemu :what a bunch of crap is that!
G
Gość
Miliony lajków, rzesze followersów, influencerki - a teraz drogie durnie jeszcze raz tylko po polsku napiszcie

bez mazgajenia sie ze to trudne

S
Stanislaw
na Berlinga I innych to umiecie psioczyc, ale nie zapominajcie, ze dzieki takim jak on mozecie mowic po polsku, o pardon widac ten jezyk jest wam obcy, uzywacie jakis dziwacznych wyrazow, ni to polski ni angielski, wstyd prosze redakcji
t
tęcza
czy ty właśnie określiłaś ich płeć?!?!?!
D
Dno blisko
czy naprawdę nie trzeba więcej niż to?
P
Polacy nie gesi ....
Kiedys byl Instytut szkolenia , a dzisiaj jest lerningu, byl wynajem a dzisiaj lisingu, telerekordingu, influencingu. Sa niestety oszolomy ktorzy przyjada ze zmywaka w UK po tygodniowym pobycie i ida do travela bukowac trypy na Kanary bo robic rezerwacje po polsku dla nich "Anglikow" to juz obciach, a do ciurcia juz nie chodza bo w sundej maja lepsze peje za overtajmy. I po co sie napinac, pytanie do pani Weroniki.
I
Influencerzy?
I don't wanna live in this world anymore.
Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet