„Koszula o luźnym fasonie, regular fit z dwiema dużymi kieszeniami piersiowymi. Posiada pagony oraz naszywki wpisujące się w militarny trend” – widnieje w opisie koszuli, która wzbudziła ogromne kontrowersje w internecie. Na Facebooku pojawiła się także grupa, nawołująca do bojkotu marki.
- Ta koszula przypomina umundurowanie nazistowskiej formacji SA i Hitlerjugend - napisała do nas czytelniczka, która zwróciła uwagę na kampanię reklamową polskiej marki Reserved. Jej zdaniem sesja z modelem wygląda, jakby była inspirowana starymi zdjęciami z nazistowskich Niemiec.
Przedstawicielka firmy LPP. S.A, właściciela marki Reserved przyznaje, że kampania była rzeczywiście niefortunna.
- Wojskowe motywy to w tym roku bardzo silny trend w modzie, ale komentarze internautów pokazują, że jedna z męskich koszul i stylizacja, w jakiej została przedstawiona, wzbudziły negatywne skojarzenia. W związku z tym podjęliśmy decyzję o natychmiastowym wycofaniu tego modelu ze sprzedaży on-line i w sklepach stacjonarnych - wyjaśnia pytana przez "Dziennik Bałtycki" Marta Chlewicka, rzecznik prasowy LPP SA.
Brooklyn Beckham twarzą polskiej marki
Wideo: Agencja TVN/ x-news
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wielki powrót Ireny Santor na salony! Wszyscy patrzyli tylko na nią | ZDJĘCIA
- Pogrzeb Jadwigi Barańskiej w USA. Poruszające sceny na cmentarzu | ZDJĘCIA
- Gojdź ocenił nową twarz Edyty Górniak. Wali prosto z mostu: "Niech zmieni lekarza!"
- Na górze paryski szyk, a na dole… Nie uwierzycie w to, jak Iza Kuna wyszła na ulicę!