„Love Wins” czyli "Miłość wygrywa" oznacza wyraz poparcia dla związków jednopłciowych. Koszulkę najnowszej lalki pomagała projektować blogerka modowa Aimee Song. Pięćdziesiąt procent dochodu z jej sprzedaży zostanie przekazane na organizacje użyteczności publicznej.
Firma Matell stara się podążać za zmianami i wymaganiami rynkowymi, dostosowując wizerunek Barbie do jak największej rzeszy odbiorców kultowego produktu. Ciemnoskóre, skośnookie czy ubrane w hidżab lalki nie tylko cieszą, ale i uczą akceptacji oraz tolerancji dla wszelkiej odmienności.
Zobacz także:Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Mąż Bosackiej nie ma romansu! Czy ma szansę wrócić? Stanowcza odpowiedź gwiazdy
- Zwykli ludzie nie mają tam wstępu. Tak Górniak nosi się po strefie dla VIP-ów
- Jurksztowicz i Dębski usłyszeli wyrok sądu. Dostali rozwód, ale to nie koniec wojny
- Wydało się, co Gwit je w Wigilię. Kilogram mąki to dopiero początek