„Love Wins” czyli "Miłość wygrywa" oznacza wyraz poparcia dla związków jednopłciowych. Koszulkę najnowszej lalki pomagała projektować blogerka modowa Aimee Song. Pięćdziesiąt procent dochodu z jej sprzedaży zostanie przekazane na organizacje użyteczności publicznej.
Firma Matell stara się podążać za zmianami i wymaganiami rynkowymi, dostosowując wizerunek Barbie do jak największej rzeszy odbiorców kultowego produktu. Ciemnoskóre, skośnookie czy ubrane w hidżab lalki nie tylko cieszą, ale i uczą akceptacji oraz tolerancji dla wszelkiej odmienności.
Zobacz także:Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Cichopek i Kurzajewski chcą żyć jak milionerzy. Zamieszkają w PAŁACU wartym fortunę
- Lekarze zakazali odwiedzania Kozidrak nawet najbliższej rodzinie. Znamy nowe fakty
- Bosacka mówi o swoim nowym ukochanym! Przekazała też radosną nowinę
- Wszyscy zobaczyli rozmiar spodni Maryli! Krawcowa poszerza jej ubrania?