Do Poznania zawitała branża fashion. Targowe hale mienią się od naturalnych materiałów, tiulów, koronek, a także błyszczących się i mieniących się strojów. Niskie obcasy, najlepiej z ozdobnym wiązaniem wokół kostek, będą królować w sklepach obuwniczych. Natomiast patrząc szerzej na branżę możemy stwierdzić, że mottem 2017 roku będzie kontrast.
Koszule kojarzone z business codem nabiorą ekstrawaganckich krojów i zaskakujących aplikacji. Modne będą zarówno malutkie torebki, w których zmieści się tylko niezbędne minimum oraz olbrzymie worki o niespotykanych kształtach. Klasyka będzie się przeplatać z egzotyką, moda codzienna z ekstrawagancją, stylizacje wieczorowe ze stylem sportowym. To wszystko królować będzie w sklepach w zbliżającym się sezonie wiosna-lato 2017 oraz jesień-zima 2017-2018. Sprawdzić to można na MTP, gdzie trwają właśnie Targi Mody.
Tego typu wydarzenia są dla wielu niszowych marek trampoliną, która pozwala wybić spośród konkurencji na lokalnym i zagranicznym rynku. Przykładem mogą być marki zrzeszone w projekcie Polska Moda, które solidarnie promują pod jednym znakiem produkcję wysokiej jakości. Dziś program Polska Moda organizuje wspólne pokazy mody, biznesowe wyjazdy zagraniczne, a jej emblemat pojawia się w coraz większej liczbie witryn sklepowych, które dołączyły do idei „wybieram polskie”.
Swoje projekty przedstawili także studenci Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu.
Targi Mody to jedna z nielicznych okazji, aby za darmo uczestniczyć w szkoleniach z zakresu marketingu i sprzedaży, które są sprofilowane pod działalność w świecie fashion. Impreza potrwa do 28 lutego.
Biznes
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wielki powrót Ireny Santor na salony! Wszyscy patrzyli tylko na nią | ZDJĘCIA
- Pogrzeb Jadwigi Barańskiej w USA. Poruszające sceny na cmentarzu | ZDJĘCIA
- Gojdź ocenił nową twarz Edyty Górniak. Wali prosto z mostu: "Niech zmieni lekarza!"
- Na górze paryski szyk, a na dole… Nie uwierzycie w to, jak Iza Kuna wyszła na ulicę!