Zgodnie z wyliczeniami Dom mediowego Media People na podstawie danych z Kantar Media tylko do 1 lutego 2021 roku Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara mogła wydać nawet 5,5 mln zł na nośniki reklamowe przedstawiające grafikę z płodami i plakaty z napisem “kochajcie się mamo i tato”.
Wyliczenie kwoty kampanii "Kochajcie się mamo i tato" oraz jej przedstawienie w kontekście niezbędnych dla osób z niepełnosprawnością świadczeń, to wspólna inicjatywa dwóch twórczyń internetowych - Martyny Kaczmarek i Pauliny Zagórskiej przy współpracy z niezależnym domem mediowym Media People.
Wielki baner z napisem "Kochajcie się mamo i tato" wisi m.in. ja kamienicy przy ul. Mickiewicza w Katowicach.
Billboardy pojawiły się krótko po tym, gdy w Polsce wybuchły strajki kobiet sprzeciwiających się wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego, który znacznie ograniczył możliwość dokonania legalnej aborcji w Polsce. W 2021 roku na ulicach polskich miast rozklejone były też nowe plakaty - tym razem antyrozwodowe. Billboardy “Kochajcie się mamo i tato” promuje stowarzyszenie Sychar. Jak wskazuje samo stowarzyszenie, których fundatorem jest Fundacja Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara.