Czekoladowe Marsy, Nestle i Ferrero będą miały mniej kalorii. Co najwyżej ile?

oprac. (d-ka)
Archiwum
Do roku 2022 r. połowa produktów należących do największych producentów słodyczy, będzie zawierała co najwyżej 200 kalorii. Dotyczy to Mars-Wrigley, Nestle USA, Ferrero, Lindt i Ferrara Candy. W ich asortymencie ma być mniej cukru – poinformował brytyjski portal „Quartz”, na który powołuje się tvp.info.

Z raportu WHO, na który powołuje się brytyjski portal „Quartz” wynika, że ponad 40 mln dzieci do piątego roku życia ma problemy z nadwagą, natomiast 13 proc. dorosłych na świecie zmaga się z otyłością.

Mars: Amerykański sen w polskich realiach

Krajowe Stowarzyszenie Słodyczy (NCA) poinformowało, że producenci słodyczy zgodzili się na podjęcie kroków mających na celu zmniejszenie kaloryczności swoich produktów. Mają być mniejsze i zawierać mniej cukru. Na opakowaniach słodyczy drukowana będzie liczba kalorii.

Źródło: portal „Quartz” i tvp.info

Jak cukier wpływa na nasze zdrowie? (x-news/Dzień Dobry TVN/05.05.2017):

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
monk

Czyli zmniejszona ilość cukru w produkcie będzie osiągnięta dzięki zmniejszeniu jego rozmiarów. Czyli inaczej pisząc w taki  wypadku to nic nadzwyczajnego, że będzie mniej cukru jak produkt będzie mniejszy...

Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet