Czy uważasz się za uprzejmego klienta? Nie uprzykrzaj życia sprzedawcom - unikaj tych zachowań

DW
Kochasz przeceny? Lubisz robić zakupy? Nie tylko ty! Czy jednak wiesz jak się zachować w sklepie? Sprawdź, czy nie jesteś klientem z piekła rodem. Te zachowania doprowadzają sprzedawców do rozpaczy!
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
22 grudnia, 08:57, Gość:

Proszę dla równowagi wymienić 21 najbardziej wkurzających zachowań obsługi sklepu, np.przy kasie podczas płacenia za produkty, które klient CHCIAŁ zakupić:

mamy dzisiaj w promocji krem do twarzy .....

Nie dziękuje.

Ale przy zakupie 3 płaci pani za 2.

Nie dziękuję.

To może pastę do zębów również w promocji.

Nie dziękuję.

Mamy również w okazyjnej cenie....

I wtedy ciśnie się na usta klienta ,,wulgaryzm".

Ile można powtarzać NIE.

albo otwieranie z rana marketu kilka minut po 7-ej, odpalanie systemu na kasie dopiero po otwarciu marketu gdzie ludzie stoją już w kolejce do kasy itd, itd

G
Gość

Proszę dla równowagi wymienić 21 najbardziej wkurzających zachowań obsługi sklepu, np.przy kasie podczas płacenia za produkty, które klient CHCIAŁ zakupić:

mamy dzisiaj w promocji krem do twarzy .....

Nie dziękuje.

Ale przy zakupie 3 płaci pani za 2.

Nie dziękuję.

To może pastę do zębów również w promocji.

Nie dziękuję.

Mamy również w okazyjnej cenie....

I wtedy ciśnie się na usta klienta ,,wulgaryzm".

Ile można powtarzać NIE.

Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet