Ewa Chodakowska gwiazdą EKG 2021 w Katowicach. Widownia wypełniona po brzegi. Panel słynnej trenerki fitness i influencerki ściągnął tłumy

AS
Ewa Chodakowska na Europejskim Kongresie Gospodarczym 2021
Ewa Chodakowska na Europejskim Kongresie Gospodarczym 2021 Lucyna Nenow
Po brzegi wypełniona była sala podczas panelu Influencer marketing, który odbył się na Europejskim Kongresie Gospodarczym 2021 21 września. Gościem specjalnym była Ewa Chodakowska. Trenerka opowiadała o początkach rozwoju swojej marki osobistej w Polsce i o tym, jak pracuje dziś.

Chodakowska gwiazdą tegorocznego EKG

Ewa Chodakowska, pionierka branży fitness w Polsce przyznała, że kluczem jej sukcesu jest autentyczność, jak zaznaczyła, nigdy nie pozwoliłaby prowadzić swoich kanałów w social mediach osobom trzecim. Początki rozwoju jej marki nie były łatwe, trenerka opowiadała, że zasypiała i budziła się z telefonem w ręce. Dziś na pracę przed ekranem poświęca maksymalnie 10 godzin dziennie - resztę czasu dzieli dla najbliższych i nowego członka rodziny - uroczego pieska. 

Zobacz zdjęcia

Trenerka podkreślała, że dostaje mnóstwo propozycji współprac, ale często odmawia - wszystkie jej marki są autentyczne, a to oznacza, że Chodakowska zawsze ma wpływ na produkt, który promuje. 

Prelegentami panelu Influencer marketing byli także: Sylwia Chada General Manager Tik Tok CE, Marek Myślicki  PR & Strategic Partnerships Director, GetHero, Head of Influencer Marketing Workgroup, IAB Poland oraz Bartek Sibiga Founder, CEO, DDOB.com (Daily Dose Of Beauty). 

Prelegenci podkreślali również, że autentyczność w influencer marketingu jest najważniejsza, choć niejednokrotnie owiana ryzykiem, w jaki sposób produkt konkretnego klienta zostanie przedstawiony. Sylwia Chada mówiła jednak, że pandemia, która w marcu 2020 r. zatrzymała nas w domach spowodowała ogromny rozwój tej części marketingu - zmiany, które zaszłyby na przełomie 12 lat, zaczęły funkcjonować w przeciągu 1,5 roku. Jak dodała najmłodsze pokolenie i nie tylko, jest bardzo wymagające wobec współczesnej reklamy, a tradycyjnym jej formą po prostu przestało ufać. Influencer marketing to niewątpliwe przyszłość promocji wszelakich marek.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kobieta

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet