Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką zorganizowała ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem #StaćMnieNaSukces. Jej celem jest pokazanie kobietom, że zbyt często ulegają stereotypom, które ograniczają je w drodze do samorealizacji. W akcji tej wzięły do tej pory udział m.in.: Dorota Wellman, Grażyna Torbicka, Karolina Szostak, Małgorzata Marczewska, Agata Młynarska, Tatiana Mindewicz-Puacz, Magdalena Rigamonti, Paulina Smaszcz–Kurzajewska, Beata Tadla, Omenaa Mensah, Gabi Drzewiecka, Kamila Rowińska i wiele innych kobiet.
- To będzie początek rewolucji. Rewolucji w kobiecych głowach – zapowiadała Olga Kozierowska, inicjatorka projektu #StaćMnieNaSukces, który rozpoczął się na początku listopada tego roku.
- Tą kampanią chcemy zachęcić kobiety do tego, by zmierzyły się z własnym, krytycznym „szeptem w głowie”, z negatywnymi przekonaniami, które nas stopują, wywołują poczucie winy, stereotypami, których znaczenie często same wzmacniamy. To kampania anty - ograniczającym myślom - tłumaczy Olga Kozierowska.
Brak pewności siebie i strach przed tym co będzie, nie pozwala kobietom się realizować. Z badania przeprowadzonego przez fundację Sukcesu Pisanego Szminką na próbie 700 Polek wynika, że: ponad połowa kobiet (56 proc.) przyznaje się do wyrzutów sumienia, kiedy chce zostać w pracy kosztem czasu z rodziną, 70 proc. kobiet rezygnuje z czasu tylko dla siebie, bo uważa, że rodzina jest ważniejsza i tylko niespełna 8 proc. kobiet odczuwa pełen komfort podczas realizacji swoich pasji.
- Czas wreszcie obudzić te dziewczyny, które żyją w poczuciu winy i podporządkowywaniu swojego życia innym - apeluje Iwona Guzowska, wielokrotna mistrzyni świata w kickboxingu.
Kampania #StaćMnieNaSukces rozpoczęła się 7 listopada, czyli w dniu, który oficjalnie został ogłoszony ogólnopolskim Dniem Sukcesu oraz w miesiącu, w którym odbywa się Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.
- Każda kobieta potrzebuje sukcesu, ale każda z nas trochę inaczej ten sukces rozumie. Skupmy się na tym, co daje nam szczęście, satysfakcję, co nas rozwija i inspiruje. Mam nadzieję, że ta kampania dla wielu kobiet stanie się właśnie taką inspiracją do ważnych zmian – podsumowuje Beata Tadla, dziennikarka.
- Zmiana zaczyna się w głowie. Im większe jest nasze poczucie własnej wartości, tym jesteśmy silniejsze - nie tylko w odnoszeniu sukcesów, ale także w radzenie sobie z błędami - podkreśla Tatiana Mindewicz-Puacz, trenerka rozwoju osobistego.
W ramach kampanii społecznej Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką będzie realizowała różne działania edukacyjne. W ten sposób organizatorzy chcą pokazać kobietom, że wystarczy zmiana sposobu myślenia, aby pozbyć się ograniczeń i zacząć działać. Wszystkie kursy oraz informacje o bezpłatnych warsztatach i konferencjach dostępne są na stronie internetowej www.sukcestoja.pl
- Siła i znaczenie tego typu akcji są nie do przecenienia. Dzięki nim kobiety mogą realnie zmienić swoje życie, przede wszystkim uwierzyć, że to one same, a nie ich przeszłość, czy warunki zewnętrzne mają wpływ na podejmowane decyzje – mówi Tatiana Mindewicz-Puacz.
Organizatorem kampanii społecznej #StaćMnieNaSukces jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, której misją jest wspieranie kobiet, dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań i spełniania marzeń.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
12 tradycyjnych potraw wigilijnych PRZEPISY NA UDANĄ WIGILJĘ
MAYDAY Katowice Spodek 2017 ZDJĘCIA + WIDEO
Czy dostałbyś się do policji? PRAWDZIWE PYTANIA TESTU MULTISELECT
Znasz język śląski? Przetłumacz te zdania QUIZ JĘZYKOWY II
TU BYŁAM odc. 47 - Kasia Kapusta tym razem organizuje koncert zespołu LemON
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wielki powrót Ireny Santor na salony! Wszyscy patrzyli tylko na nią | ZDJĘCIA
- Pogrzeb Jadwigi Barańskiej w USA. Poruszające sceny na cmentarzu | ZDJĘCIA
- Gojdź ocenił nową twarz Edyty Górniak. Wali prosto z mostu: "Niech zmieni lekarza!"
- Na górze paryski szyk, a na dole… Nie uwierzycie w to, jak Iza Kuna wyszła na ulicę!