Green beauty for all: odkryj na nowo kultowy płyn micelarny od Garnier

Materiał informacyjny Garnier
Miesiąc dumy to idealny moment, żeby podkreślić fakt, że marka Garnier jest dedykowana wszystkim - bez wyjątków. Jej nieodłączone hasło: Beauty for all, właśnie w czerwcu może wybrzmieć jeszcze mocniej. Ogromną rolę odgrywa w tym kultowy płyn micelarny, który od ponad dekady skutecznie oczyszcza skórę i usuwa każdy makijaż - niezależnie od tego jaki jest typ, wiek czy kolor pomalowanej skóry. W czerwcu przybrał on dodatkowo tęczowe kolory, żeby jeszcze bardziej podkreślać, że Garnier jest dla każdego!

Garnier: Beauty for all

Garnier wierzy, że naturalne i zdrowe piękno to o wiele więcej niż tylko powierzchowność. Piękno to ludzie i historie, które mają do opowiedzenia. Osobowość, styl życia, przekonania i ambicje – wszystko to składa się na indywidualne i niepowtarzalne piękno każdej osoby. Z tego powodu marka celebruje bycie sobą przez 365 dni i już drugi rok z rzędu wspiera globalną organizację Heritage of Pride, zrzeszającą wszystkich, dla których bycie sobą to powód do dumy. Tegoroczna limitowana wersja kultowego płynu micelarnego Garnier powstała we współpracy z nowojorskim artystą należącym do społeczności LGBTQIA+.

Różowy płyn micelarny, który  jest numerem jeden w Polsce

Płyn micelarny Garnier 3w1 jest najczęściej wybieranym płynem micelarnym w Polsce*. Tak wysoka popularność utrzymywana od lat to zasługa wielofunkcyjnej formuły. Poza usuwaniem do 100% makijażu, technologia miceli pomaga także wychwytywać brud i zanieczyszczenia, przyciągając je niczym magnes. To jednak nie wszystko, co ma do zaoferowania! W myśl hasła: Beauty for all, hipoalergiczna formuła produktu jest odpowiednia dla każdego rodzaju skóry, nawet wrażliwej. Płyn nie podrażnia i nie wysusza. Nie powoduje również uczucia ściągnięcia. Płyn micelarny nie wymaga spłukiwania, a pozostawienie go na twarzy zapewnia łagodne ukojenie wrażliwej i skłonnej do podrażnień skóry.

Kultowy płyn micelarny w tęczowej odsłonie

Główny cel marki Garnier to demokratyzacja „zielonego piękna” dla wszystkich, poprzez tworzenie produktów maksymalnie skutecznych dla skóry i o zredukowanym wpływie na planetę. Marka jest zaangażowana w dążenie do bardzo zrównoważonej przyszłość. Jednocześnie działa też na innych polach, między innymi podkreśla piękno, które jest w każdym, bez względu na wiek, płeć, pochodzenie etniczne i budżet. Jako najbardziej znany na całym świecie produkt Garnier stał się idealnym reprezentantem tych wartości. W 2023 roku marka z dumą wprowadziła na rynek swój pierwszy płyn micelarny Pride, dzięki awangardowej kampanii „REMOVE YOUR MAKEUP, NOT YOUR PRIDE”. Teraz Garnier powraca z kolejną kampanią Pride zatytułowaną „REMOVE YOUR MAKEUP, NEVER YOUR PRIDE” oraz nową limitowaną edycją kultowego płynu micelarnego, aby kontynuować świętowanie wszystkich rodzajów piękna, inkluzywności, tolerancji i równości przez 365 dni w roku.

Limitowana edycja Płynu Micelarnego 3w1 od Garnier: 2023
Limitowana edycja Płynu Micelarnego 3w1 od Garnier: 2023
Limitowana edycja Płynu Micelarnego 3w1 od Garnier: 2024
Limitowana edycja Płynu Micelarnego 3w1 od Garnier: 2024

Marka z dumą ogłasza, że cały ekosystem stojący za nową kampanią gromadzi talenty, które należą do społeczności LGBTQIA+ lub są jej sojusznikami:

  • Thaddeus Coates - ilustrator opakowań

  • Blu Hydrangea i Koko Barno – modelki

  • Heritage Of Pride - organizacja pozarządowa

  • Zespół L'Oréal ds. różnorodności, równości i integracji - doradcy

  • Społeczność Garnier

Poznaj bliżej produkty marki Garnier

Więcej o produktach, marce oraz jej ekologicznych działaniach możesz dowiedzieć się podczas wydarzeń organizowanych w najbliższych miesiącach. Sprawdź mapkę Garnier i wspólnie świętuj 120 urodziny marki!

Już teraz zapisz w kalendarzu termin w pobliskim mieście!

  • 11.05 - Warszawa (PKiN, wejście od strony Al. Jerozolimskich)

  • 25.05 - Łódź (Rossmann Run, Ogrody Greyera)

  • 22-23.06 - Kraków (Wianki, Bulwar Czerwieński)

  • 29-30.06 - Poznań (park przy Starym Browarze, wejście od ulicy Ogrodowej)

  • 19-20.07 - Wrocław (galeria Wroclavia, róg borowskiej i Suchej)

  • 27-28.07 - Gdańsk (Jarmark Dominikański, Wyspa Ołowianka, parking przy Filharmonii)

Dzięki wydarzeniu można poznać kosmetyki Garnier z różnych linii – Garnier Skin Naturals, Garnier Fructis, Garnier Pure Active, Garnier Hair Food czy Garnier Color Sensation. Ta różnorodność pokazuje, że z marką można kompleksowo zadbać o pielęgnację i nie tylko o nią. Cały przekrój kosmetyków pozwala bowiem skompletować pełną rutynę. Pielęgnacja twarzy i pielęgnacja ciała to nie wszystko. W grę wchodzi bowiem nie tylko pielęgnacja skóry, ale również pielęgnacja włosów i koloryzacja włosów. Dzięki Garnier można zatem znaleźć ulubiony krem lub serum do twarzy, a także zadbać o demakijaż. Nowy szampon do włosów i maska do włosów, która odmieni fryzurę, także są na wyciągnięcie ręki, a to wszystko pod hasłem #greenon.

* Źródło: L’Oréal za NielsenIQ, Panel Handlu detalicznego, rynek: Cała Polska z Dyskontami (Drug), sprzedaż wartościowa i ilościowa skumulowana za okres tydzień 01 - tydzień 53 2020, tydzień 01 – tydzień 52 2021, tydzień 01 – tydzień 52 2022 w kategorii: Pielęgnacja Twarzy, segment: Oczyszczanie.

Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet