Stylizacja Michała Probierza. Reklamowy sukces polskiej marki Lancerto z Łańcuta. Selekcjoner reprezentacji Polski w centrum uwagi mediów

Marcin Żminkowski
Polska reprezentacja piłkarska rozpoczęła swoje zmagania na Euro 2024, a pierwsze spotkanie z Holandią przyciągnęło uwagę nie tylko sportowych fanów, ale również miłośników mody. Trener Michał Probierz swoją stylizacją zdobył serca widzów i internautów, a polska marka Lancerto z Łańcuta zyskała milionową reklamę. W czym pokaże się trener naszej reprezentacji podczas dzisiejszego meczu z Austrią?

Pierwszy mecz Euro 2024

16 czerwca Polska zagrała przeciwko Holandii w swoim inauguracyjnym meczu Euro 2024. Choć wynik nie był korzystny dla naszej drużyny, media skupiły się na innym bohaterze – eleganckim stroju trenera Michała Probierza, który wzbudził ogromne zainteresowanie zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Stylizacja, która zachwyciła świat

Podczas niedzielnego meczu Probierz pojawił się w beżowym garniturze z dwurzędową kamizelką w kratę, białej koszuli, brązowych butach i granatowym krawacie. Całość dopełniały starannie dobrane dodatki: zegarek, sygnet i polska flaga wpięta w klapę. Stylizacja ta przyciągnęła uwagę mediów na całym świecie, w tym BBC Sport oraz hiszpańskiego radia Cadena Cope, które komplementowały elegancję polskiego trenera.

Michał Kędziora i marka Lancerto za kulisy

Za wyjątkowym wyglądem Probierza stoją Michał Kędziora, znany jako Mr. Vintage pochodzący z Kielc, oraz polska marka Lancerto. Kędziora, jako zewnętrzny konsultant-stylista, odpowiadał za pełną koncepcję wizerunkową trenera, wybierając styl, kolory, tkaniny i dodatki. Lancerto, od lat współpracująca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, zaprojektowała i uszyła garnitury na zamówienie specjalnie dla Probierza.

Sukces medialny i reklamowy Lancerto

Analiza Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) przygotowana dla PRoto.pl wskazuje, że od 16 do 19 czerwca 2024 roku w polskich mediach pojawiło się ponad 300 publikacji na temat Lancerto w kontekście stylizacji Michała Probierza. To ogromny wzrost medialności marki – o ponad 2000% w porównaniu do wcześniejszych dni. Zasięg tych publikacji wyniósł 4,8 mln potencjalnych kontaktów z przekazem, co przekłada się na ekwiwalent reklamowy (AVE) wynoszący ponad 1,1 mln złotych.

Stylizacja Michała Probierza. Reklamowy sukces polskiej marki Lancerto z Łańcuta. Selekcjoner reprezentacji Polski w centrum uwagi mediów
lancerto.pl

Lancerto – oficjalny partner kolekcji selekcjonera

Współpraca Lancerto z Michałem Probierzem oraz PZPN obejmuje stworzenie oficjalnej kolekcji dla trenera narodowej drużyny piłkarskiej. Eleganckie garnitury, kamizelki, obuwie i stylowe dodatki, zaprojektowane przez Michała Kędziorę, zostały zainaugurowane podczas meczu towarzyskiego z Ukrainą 7 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Podkreślenie lokalności i tradycji

Marka Lancerto podkreśla swoją lokalność i tradycje krawieckie, z których się wywodzi. Współpraca z Michałem Probierzem jest nie tylko prezentacją polskiego kunsztu krawieckiego, ale także wsparciem dla jednej z najważniejszych postaci polskiego futbolu. Lancerto wierzy, że elegancki wygląd idzie w parze z pewnością siebie i sukcesem, co było widoczne podczas pierwszego meczu Euro 2024.

Lancerto – polska marka

Lancerto, dzięki swojej współpracy z Probierzem, udowodniła, że polska moda może podbić serca międzynarodowej publiczności. Ich motto "Życie to podróż na własnych zasadach" doskonale oddaje ducha współpracy z selekcjonerem polskiej reprezentacji, który nie tylko dba o taktykę na boisku, ale również o swój nienaganny wizerunek.

Początki marki

Polska marka odzieży i obuwia męskiego LANCERTO została założona w 2008 roku przez Mariusza Jończego, Tomasza Ciąpałę i Tomasza Górkiewicza. Każdy z założycieli miał wieloletnie doświadczenie w branży mody męskiej, dzięki czemu mogli się wzajemnie uzupełniać swoimi różnorodnymi umiejętnościami.

Szyte w Łańcucie

Garnitury LANCERTO są produkowane w Łańcucie, w jednym z najlepszych zakładów odzieżowych w kraju, znanym z dobrej jakości i zaawansowanych technologii. Firma posiada ogólnopolską sieć sprzedaży, zlokalizowaną w prestiżowych galeriach handlowych największych miast Polski.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Czego Piotr Głowacki nie powiedział nawet żonie? Zobacz nasze Q&A

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet