Stylizacja Michała Probierza. Reklamowy sukces polskiej marki Lancerto z Łańcuta. Selekcjoner reprezentacji Polski w centrum uwagi mediów

Marcin Żminkowski
Polska reprezentacja piłkarska rozpoczęła swoje zmagania na Euro 2024, a pierwsze spotkanie z Holandią przyciągnęło uwagę nie tylko sportowych fanów, ale również miłośników mody. Trener Michał Probierz swoją stylizacją zdobył serca widzów i internautów, a polska marka Lancerto z Łańcuta zyskała milionową reklamę. W czym pokaże się trener naszej reprezentacji podczas dzisiejszego meczu z Austrią?

Pierwszy mecz Euro 2024

16 czerwca Polska zagrała przeciwko Holandii w swoim inauguracyjnym meczu Euro 2024. Choć wynik nie był korzystny dla naszej drużyny, media skupiły się na innym bohaterze – eleganckim stroju trenera Michała Probierza, który wzbudził ogromne zainteresowanie zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Stylizacja, która zachwyciła świat

Podczas niedzielnego meczu Probierz pojawił się w beżowym garniturze z dwurzędową kamizelką w kratę, białej koszuli, brązowych butach i granatowym krawacie. Całość dopełniały starannie dobrane dodatki: zegarek, sygnet i polska flaga wpięta w klapę. Stylizacja ta przyciągnęła uwagę mediów na całym świecie, w tym BBC Sport oraz hiszpańskiego radia Cadena Cope, które komplementowały elegancję polskiego trenera.

Michał Kędziora i marka Lancerto za kulisy

Za wyjątkowym wyglądem Probierza stoją Michał Kędziora, znany jako Mr. Vintage pochodzący z Kielc, oraz polska marka Lancerto. Kędziora, jako zewnętrzny konsultant-stylista, odpowiadał za pełną koncepcję wizerunkową trenera, wybierając styl, kolory, tkaniny i dodatki. Lancerto, od lat współpracująca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, zaprojektowała i uszyła garnitury na zamówienie specjalnie dla Probierza.

Sukces medialny i reklamowy Lancerto

Analiza Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) przygotowana dla PRoto.pl wskazuje, że od 16 do 19 czerwca 2024 roku w polskich mediach pojawiło się ponad 300 publikacji na temat Lancerto w kontekście stylizacji Michała Probierza. To ogromny wzrost medialności marki – o ponad 2000% w porównaniu do wcześniejszych dni. Zasięg tych publikacji wyniósł 4,8 mln potencjalnych kontaktów z przekazem, co przekłada się na ekwiwalent reklamowy (AVE) wynoszący ponad 1,1 mln złotych.

Stylizacja Michała Probierza. Reklamowy sukces polskiej marki Lancerto z Łańcuta. Selekcjoner reprezentacji Polski w centrum uwagi mediów
lancerto.pl

Lancerto – oficjalny partner kolekcji selekcjonera

Współpraca Lancerto z Michałem Probierzem oraz PZPN obejmuje stworzenie oficjalnej kolekcji dla trenera narodowej drużyny piłkarskiej. Eleganckie garnitury, kamizelki, obuwie i stylowe dodatki, zaprojektowane przez Michała Kędziorę, zostały zainaugurowane podczas meczu towarzyskiego z Ukrainą 7 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Podkreślenie lokalności i tradycji

Marka Lancerto podkreśla swoją lokalność i tradycje krawieckie, z których się wywodzi. Współpraca z Michałem Probierzem jest nie tylko prezentacją polskiego kunsztu krawieckiego, ale także wsparciem dla jednej z najważniejszych postaci polskiego futbolu. Lancerto wierzy, że elegancki wygląd idzie w parze z pewnością siebie i sukcesem, co było widoczne podczas pierwszego meczu Euro 2024.

Lancerto – polska marka

Lancerto, dzięki swojej współpracy z Probierzem, udowodniła, że polska moda może podbić serca międzynarodowej publiczności. Ich motto "Życie to podróż na własnych zasadach" doskonale oddaje ducha współpracy z selekcjonerem polskiej reprezentacji, który nie tylko dba o taktykę na boisku, ale również o swój nienaganny wizerunek.

Początki marki

Polska marka odzieży i obuwia męskiego LANCERTO została założona w 2008 roku przez Mariusza Jończego, Tomasza Ciąpałę i Tomasza Górkiewicza. Każdy z założycieli miał wieloletnie doświadczenie w branży mody męskiej, dzięki czemu mogli się wzajemnie uzupełniać swoimi różnorodnymi umiejętnościami.

Szyte w Łańcucie

Garnitury LANCERTO są produkowane w Łańcucie, w jednym z najlepszych zakładów odzieżowych w kraju, znanym z dobrej jakości i zaawansowanych technologii. Firma posiada ogólnopolską sieć sprzedaży, zlokalizowaną w prestiżowych galeriach handlowych największych miast Polski.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jakie kraje są najbardziej przyjazne dla kobiet?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet