Zakupowe "pokolenie Henry". Czym się charakteryzuje?

red
x-news
To współczesna wersja "zastaw się, a postaw się". Kupują luksusowe towary, choć ich na to nie stać. "Henry" to nowy typ klienta. Czym się charakteryzuje?

To współczesna wersja "zastaw się, a postaw się". Kupują luksusowe towary, choć ich na to nie stać. "Henry" to nowy typ klienta. Czym się charakteryzuje?

W "Dzień Dobry TVN" o nowym pokoleniu konsumentów opowiedzieli: youtuberka Dominika Zasiewska, psycholog społeczny dr Konrad Maj i trener biznesu Miłosz Brzeziński. Jak wyglądają zwyczaje konsumenckie w grupie społecznej "Henry" i czym różnią się od pozostałych grup?

Zobacz także:

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet