To współczesna wersja "zastaw się, a postaw się". Kupują luksusowe towary, choć ich na to nie stać. "Henry" to nowy typ klienta. Czym się charakteryzuje?
W "Dzień Dobry TVN" o nowym pokoleniu konsumentów opowiedzieli: youtuberka Dominika Zasiewska, psycholog społeczny dr Konrad Maj i trener biznesu Miłosz Brzeziński. Jak wyglądają zwyczaje konsumenckie w grupie społecznej "Henry" i czym różnią się od pozostałych grup?
Zobacz także:Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kaźmierska wróci za kraty? Mecenas Kaszewiak mówi, dlaczego tak się nie stanie
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"