13 z 23
Pozostawianie ubrań w przebieralni
Większość przebieralni posiada wieszak, na którym możemy odwieszać niechciane produkty. Jeśli takiego nie ma, a my nie jesteśmy pewni gdzie ubranie wisiało, lepiej je oddać obsłudze, niż odwiesić w przypadkowe miejsce. W ten sposób ułatwimy życie zarówno obsłudze, jak i innym klientom.
14 z 23
Wnoszenie jedzenia i napojów
Chociaż każdy klient wchodzący z batonikiem jest pewny, że niczego nie ubrudzi – częste plamy z czekolady dowodzą, że jest inaczej.
15 z 23
Zostawianie koszyka na środku parkingu
Minuta „zmarnowana” na odstawienie koszyka naprawdę nikogo jeszcze nie zbawiła.
16 z 23
"Czy mogłaby pani jednak sprawdzić na zapleczu?"
Sprzedawcy znają stan swojego towaru – dlaczego mieliby kłamać? Aby nie zarobić na dostępnym produkcie?