Wspólna kolekcja NAOKO i NEONAIL, z której część dochodu zostanie przeznaczona na działania Fundacji Kosmos dla Dziewczynek to przykład, że poprzez modę można nie tylko wyrażać siebie, ale również pomagać. Dwie znane marki zjednoczyły się, aby wesprzeć inicjatywę, która ma na celu wzmacnianie dziewczynek, aby te miały odwagę być, kim chcą, oraz pokazanie potężnej siły, która drzemie w girlhood. To już drugi raz, kiedy polska marka modowa podjęła aktywne działania na rzecz fundacji.
Girl empowerment, czyli z dziewczynkami, dla dziewczynek
Fundacja Kosmos dla Dziewczynek to pierwsza taka inicjatywa, która zajmuje się dziewczyńskością. Jej misja polega na wspieraniu dziewczynek w procesie dorastania, budowaniu w nich pewności siebie i sprawczości. Aby były aktywne i twórcze w decydowaniu o sobie, miały odwagę do podejmowania wyzwań i stawania się wciąż coraz lepszymi w tym, co wybiorą, niezależnie od tego, czy będzie to konstruowanie maszyn, czy malowanie koni. Niestety wiele dziewczynek musi mierzyć się z wyzwaniami, takimi jak presja wyglądu, brak wiary w siebie czy bariery edukacyjne, które często ograniczają ich możliwości. Właśnie w takich momentach ważne jest, aby miały wsparcie – nie tylko od swoich bliskich, ale także ze strony otoczenia i takich inicjatyw jak Fundacja Kosmos dla Dziewczynek. Doskonale rozumieją to marki NAOKO i NEONAIL, których wspólna kolekcja jest prawdziwym hołdem dla dziewczyńskości.
Ta kolekcja to dla mnie nie tylko ogromna przyjemność z samego procesu tworzenia, ale przede wszystkim szansa na przyczynienie się do czegoś większego — mówi Monika Szyndler, właścicielka i projektantka marki NAOKO. — Kobiecość, którą celebrujemy w naszych projektach, ma moc transformacji. Chcemy, aby każda dziewczyna czuła się silna, pewna siebie i gotowa na wyzwania, które przed nią stoją. Z radością przekazujemy część zysków na rzecz Fundacji Kosmos dla Dziewczynek, aby wspólnie inspirować nowe pokolenie kobiet do działania i spełniania marzeń — dodaje Monika Szyndler.
Pewność siebie ubrana w ulubione kolory i fasony
Wspólna kolekcja NEONAIL x NAOKO to limitowana edycja bluz, która łączy odwagę z misją społeczną. W skład kolekcji wchodzą cztery wyjątkowe modele: Vintage Babe, Bling is My Thing, Fearless in Every Turn oraz Loud and Proud. Każda z bluz została zaprojektowana z myślą o nowoczesnych kobietach, które chcą wyrażać swoją osobowość poprzez modę. Fasony charakteryzują się luźnym krojem, zapewniającym wygodę, oraz oryginalnymi detalami, które dodają stylu. Paleta kolorów obejmuje zarówno stonowane, eleganckie odcienie, jak i żywe akcenty, co sprawia, że kolekcja jest zarówno uniwersalna, jak i wyróżniająca się.
Wizerunek kobiety promowanej przez NEONAIL doskonale współgra z misją Fundacji Kosmos dla Dziewczynek, której celem jest wspieranie dziewczynek w budowaniu pewności siebie, odkrywaniu własnych mocnych stron i odważnym kształowaniu swojej przyszłości. W bohaterkach naszej kampanii dostrzegliśmy inspirujące kobiety, które mogą stać się wzorem dla młodych dziewczynek - mówi Magdalena Stoińska, PR Managerka NEONAIL.
Kluczowym elementem tej współpracy jest wsparcie Fundacji Kosmos dla Dziewczynek – 10% zysku ze sprzedaży każdej bluzy zostanie przekazane na działania fundacji, umożliwiając dziewczynkom rozwój w atmosferze akceptacji i wsparcia. Kupując te wyjątkowe ubrania, klientki i klienci nie tylko inwestują w modę, ale również stają się częścią społecznej misji, która ma na celu zmianę życia młodych dziewczyn na lepsze.
Współpraca NAOKO i NEONAIL łączy w sobie kobiece wsparcie od obu społeczności dla dziewczynek. Każda z nas ma swoją historię, a te doświadczenia są bezcennym wsparciem dla kolejnych pokoleń. Warto inspirować się sobą nawzajem, pokazując, że prawdziwa siła tkwi w autentyczności. Głęboko wierzę, że to właśnie ta myśl będzie przewodziła całej inicjatywie, która ma na celu wsparcie dziewczynek w tej niełatwej drodze, na przeszkodzie której wciąż pojawiają się ograniczenia i stereotypy — mówi Sylwia Szwed, Prezeska Fundacji Kosmos dla Dziewczynek.
NAOKO ma moc pomagania
Miłość do ubrań i pomagania od lat inspiruje NAOKO w tworzeniu nowych kolekcji. Niezwykle zaangażowana społeczność marki #naokogirls wielokrotnie udowodniła, że pasja do mody nie oznacza wyłącznie indywidualizmu, ale także myślenie o innych. Dowodem na to są liczne zrealizowane akcje wspierające ludzi, zwierzęta i planetę, w tym m.in. akcje związane sadzeniem drzew, pomocą dzieciom z domów dziecka i placówek opiekuńczych, czy też zapewnienie zdrowego środowiska dla dzikich tygrysów.
***
NAOKO to polska marka modowa, która dynamicznie rozwija swoje projekty od 2016. Ich kolekcje cieszą się uznaniem na rynku dzięki oryginalnym, kolorowym wzorom, które zainspirowane są m.in. światem Harrego Pottera, Atomówkami i kultowym serialem F.R.I.E.N.D.S. Naoko jako pierwsza marka modowa wypuściła kolekcję AI zaprojektowaną we współpracy z klientkami z całego świata.
Od momentu powstania, marka zyskała silną społeczność, składającą się z niemal 275 milionów fanów na Facebooku, setek tysięcy odtworzeń reelsów na Instagramie oraz sześciu milionów miesięcznych wyświetleń na platformie Pinterest.
***
NEONAIL to jedna z wiodących międzynarodowych marek w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci. Od 2006 roku konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na rynku kosmetycznym. Marka oferuje ponad 400 kolorów lakierów hybrydowych, klasycznych, z serii SIMPLE 3w1 oraz akcesoria niezbędne do stylizacji i pielęgnacji paznokci. Kolekcje lakierów NEONAIL są silnie osadzone w światowych trendach z dziedziny manicure. Stylizacja paznokci to coś więcej niż tylko zadbane dłonie. Kolor to naturalny środek wyrazu, a NEONAIL daje w tym obszarze prawie nieskończone możliwości. Dzięki temu kobiety mogą definiować i wyrażać swój unikatowy styl zgodny z hasłem Zawsze bądź sobą. NEONAIL należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: NEO MAKE UP, StayLAC i MYLAQ.
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Pogrzeb Jadwigi Barańskiej w USA. Poruszające sceny na cmentarzu | ZDJĘCIA
- Gojdź ocenił nową twarz Edyty Górniak. Wali prosto z mostu: "Niech zmieni lekarza!"
- Na górze paryski szyk, a na dole… Nie uwierzycie w to, jak Iza Kuna wyszła na ulicę!
- Lidia Popiel wyjawia sekret o Bogusławie Lindzie. Tak naprawdę wygląda ich związek