Zacznijmy od spraw zawodowych. Czym się Pani zajmuje?
Od kilkunastu lat działam w branży beauty i marketingu sieciowego. A od 2017 roku prowadzę własną firmę – Prouvé. Tworzymy pięknie pachnące perfumy, kosmetyki oraz środki czystości. A nasze produkty dostępne są w kilkudziesięciu krajach.
Skąd pomysł na taki biznes?
Zanim założyłam własną firmę, zarządzałam zespołem, który wprowadził wiele produktów na różne rynki. W końcu jednak chciałam pójść własną drogą, wykorzystać swój potencjał i pasję do pięknych zapachów. Od początku wiedziałam, że moja marka będzie działała w systemie marketingu sieciowego, bo właśnie w tej branży mam największe doświadczenie i odniosłam wiele sukcesów. MLM daje partnerom Prouvé mnóstwo możliwości – niezależność finansową, rozwój w wielu obszarach, sami decydują ile, gdzie i kiedy chcą pracować. To biznes, w którym nie ma podziału na płeć – zarówno kobiety, jak i mężczyźni odnoszą w nim spektakularne sukcesy.
Jak dużo czasu poświęca Pani swojej firmie?
Prowadzenie własnej firmy to tak naprawdę niekończąca się praca - tu nie ma sztywno ustalonych godzin. Często jeszcze popołudniami lub wieczorami mam spotkania online, a w weekendy biorę udział w meetingach z partnerami Prouvé. Mimo że mam mnóstwo obowiązków zawodowych, zawsze staram się utrzymać równowagę między pracą a życiem rodzinnym i zawsze znajduję czas dla moich córek, bliskich i przyjaciół. Nauczyłam się tak organizować sobie dzień, by wszystko ze sobą pogodzić.