Magnez niezbędny w diecie. Gdzie jest go najwięcej?

red
x-news
Udostępnij:
Magnez jest bardzo ważny w diecie każdego człowieka. Jego dzienne zapotrzebowanie to ok. 350 mg dla mężczyzn i 280 mg dla kobiet. Jego wchłanianie wspomaga witamina B6. Najczęstszym powodem niedoboru magnezu jest spożywanie wysoko przetworzonej żywności. Niedobór magnezu może być przyczyną: zaburzeń rytmu serca, nagłych skurczów mięśni, problemów z koncentracją, nudności, stanów lękowych oraz łamliwości włosów i paznokci.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

L
Lokata
Dieta to jedno, ale czy jesteśmy tak naprawdę w stanie dostarczyć w codziennych posiłkach odpowiednią dawkę magnezu? Szczerze mówiąc wątpię, że jest to wykonalne. Dlatego uważam, że sięgając przykładowo po Doppelherz będziemy w stanie uzupełnić niedobory. Oczywiście nie zapominajmy też o właściwych posiłkach.
Więcej informacji na stronie głównej Strona Kobiet
Dodaj ogłoszenie