Rzut okiem: Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość

Krzysztof Tura
Krzysztof Tura
Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość to nowa kampania GISu robi furorę w internecie. Wszystkie filmiki obejrzano już łącznie ponad milion razy
Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość to nowa kampania GISu robi furorę w internecie. Wszystkie filmiki obejrzano już łącznie ponad milion razy Główny Inspektorat Sanitarny
Główny Inspektorat Sanitarny ruszył na YouTubie z nową kampanią, która ma uświadamiać, że używki nie są wcale takie fajne. Na kanale „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” możemy obejrzeć ponad 10 filmów, które konfrontują wizję działania różnych substancji z rzeczywistością. Wszystkie filmiki obejrzano już łącznie ponad milion razy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Rzut okiem: Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość - Głos Wielkopolski

Wróć na stronakobiet.pl Strona Kobiet