Ćwiczysz? Tego nie jedz przed treningiem!

red
x-news
Udostępnij:
Niektórych produktów warto nie jeść bezpośrednio przez treningiem, bo mogą nam go wyjątkowo uprzykrzyć. Jakie to posiłki? Okazuje się, że powinniśmy unikać jogurtów, siemienia lnianego czy na przykład... awokado. Zobaczcie z czego warto zrezygnować, by ćwiczenia były wydajne i przyjemne.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

H
Heniek

U mnie napojem nr. 1 po i przed treningiem jest sok warzywny na bazie buraka. Wg. znawców tematu terapiasokami.pl/dlaczego-warto-pic-soki taki sok z buraka , szybko usuwa zmęczenie i daje energię do dalszej pracy. Mogę tylko potwierdzić, że taki sok ma wręcz działanie lecznicze, bo burak świetnie obniża ciśnienie i leczy anemię oraz daje kopa energetycznego.

Przejdź na stronę główną Strona Kobiet
Dodaj ogłoszenie